  • 1. Data: 2017-05-28 21:09:51
    Temat: nękanie
    Od: "1634Racine" <m...@...cbqebml>

    czy i gdzie jest jakis zapis w prawie tyczący (uporczywego, dręczącego, etc)
    nękania? chodzi o nękanie typu: zlosliwe, cykliczne, z premedytacją halasy
    tuz, tuz pod oknem mieszkania, ktorych "autorem" jest grupa mieszkancow.

  • 2. Data: 2017-05-28 21:45:52
    Temat: Re: nękanie
    Od: m...@g...com

    W dniu niedziela, 28 maja 2017 21:10:11 UTC+2 użytkownik 1634Racine napisał:
> [...]
    > tuz, tuz pod oknem mieszkania, ktorych "autorem" jest grupa mieszkancow.

    Jest artykuł 190 a KK tzw.stalking, ale potrzebne na to są dowody, świadkowie etc.
    Mogą być nagrania telefonem, jednak musi to być nie jednorazowo a cyklicznie.

    Jest też art. 107 kk - złośliwe niepokojenie.
    więcej tu:http://www.niebieskalinia.pl/serwis-prawny/prawo-
    w-praktyce/najwazniejsze-przepisy-prawne-dot-przemoc
    y-w-rodzinie/3990-przestepstwa-zwiazane-ze-zjawiskie
    m-przemocy-w-rodzinie?showall=&start=5

  • 3. Data: 2017-05-28 23:54:38
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 28-05-17 o 21:45, m...@g...com pisze:

> [...]
    w-praktyce/najwazniejsze-przepisy-prawne-dot-przemoc
    y-w-rodzinie/3990-przestepstwa-zwiazane-ze-zjawiskie

    A cóż to ma wspólnego że Stalkingiem?

  • 4. Data: 2017-05-28 23:57:03
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 28-05-17 o 21:09, 1634Racine pisze:
> [...]
    > etc) nękania? chodzi o nękanie typu: zlosliwe, cykliczne, z premedytacją
    > halasy tuz, tuz pod oknem mieszkania, ktorych "autorem" jest grupa

    Złośliwe niepokojenie z Kodeksu Wykroczeń wydaje się najbliższym. Ale
    musi być złośliwe. To nie może być powiedzmy siedzenie na łąwce i rozmowa.

  • 5. Data: 2017-06-01 11:33:08
    Od: "1634Racine" <m...@...cbqebml>

    m...@g...com w
    ps.com
> [...]
    > azniejsze-przepisy-prawne-dot-przemocy-w-rodzinie/39
    90-przestepstwa-zwiaza
    > ne-ze-zjawiskiem-przemocy-w-rodzinie?showall=&start=

    107 wydaje sie byc obiecujacym art.
    i w ogole: dobrze naprowadzajaca podpowiedz.
    (ktora zapewne obejmuje i sprawe opluwania drzwi do mieszkania)
    thx.

  • 6. Data: 2017-06-01 11:33:12
    Od: "1634Racine" <m...@...cbqebml>

    Robert Tomasik w news:592b47b1$0$15205$65785112@news.neostrada.pl
    > Złośliwe niepokojenie z Kodeksu Wykroczeń wydaje się najbliższym. Ale
    > musi być złośliwe. To nie może być powiedzmy siedzenie na łąwce i rozmowa.

    wezmy przyklad: siedzenie na lawce ustawionej z premedytacja tuz pod oknami
    cudzego mieszkania - chociaz mozna ja ustawic w kazdym innym miejscu... i
    picie na niej piwka, glosne rozmowy telef, etc.
    co to znaczy --> udowodnic *zlosliwy* charakter jakiegos/takiego
    zachowania... Ze zaklocajace spokoj i *powtarzalne*? Co to znaczy *zlosliwe*
    na poziomie dowodu (poza tym, ze tak jest odbierane przez osobe, ktora czuje
    sie pokrzywdzona)?