  • 1. Data: 2008-12-30 23:29:14
    Temat: nazwa spółki z o.o.
    Od: "MarekZ" <m...@i...pl>

    Zamierzam nazwać jedną z moich spółek:

    Henryk Kwinto
    Usługi Różne Sp. z o.o.

    Czy widzi ktoś jakieś poważne przeciwskazania do tego? Ochrona wizerunku czy
    coś w tym rodzaju? Ja nie widzę.

    marekz

  • 2. Data: 2008-12-30 23:46:08
    Temat: Re: nazwa spółki z o.o.
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "MarekZ" <m...@i...pl> napisał w wiadomości

    Nazwa jak każda inna. Fakt, ze ta nazwa bardziej pasuje do spółki jawnej.

  • 3. Data: 2008-12-31 09:44:04
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Wed, 31 Dec 2008 00:29:14 +0100, MarekZ napisał(a):

    > Henryk Kwinto
    > Usługi Różne Sp. z o.o.
    >
    > Czy widzi ktoś jakieś poważne przeciwskazania do tego? Ochrona wizerunku
    > czy coś w tym rodzaju? Ja nie widzę.

    W zasadzie nie, aczkolwiek jak to zwykle bywa -- może się okazać, że
    Machulskiemu jednak nie będzie się podobało i coś tam-coś tam ;-)

    Aczkolwiek jest orzecznictwo dot. Genowefy Pigwy (wyrok SA w Krakowie z 7
    lutego 1995 r., I ACr 697/94), więc nie powinno być problemu ;-)

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    Lege Artis http://olgierd.bblog.pl

  • 4. Data: 2008-12-31 11:10:16
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z środa 31 grudzień 2008 10:44
    (autor Olgierd
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <p...@r...org>):

    > W zasadzie nie, aczkolwiek jak to zwykle bywa -- może się okazać, że
    > Machulskiemu jednak nie będzie się podobało i coś tam-coś tam

    No on to już raczej może głównie nawiedzać nocami.

    --
    Tristan

    Kupię konto typu DIRECTOR na YouTube w wersji sprzed googla.

  • 5. Data: 2008-12-31 11:18:40
    Od: "Icek" <i...@d...pl>

    > No on to już raczej może głównie nawiedzać nocami.

    to chyba nie ten. Ich jest 2 ;)

    Icek

  • 6. Data: 2008-12-31 11:49:41
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    MarekZ wrote:
> [...]
    > Usługi Różne Sp. z o.o.
    >
    > Czy widzi ktoś jakieś poważne przeciwskazania do tego? Ochrona
    > wizerunku czy coś w tym rodzaju? Ja nie widzę.

    będziecie robić kasy i prowadzić jazzband?

  • 7. Data: 2008-12-31 12:45:14
    Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Icek" <i...@d...pl> napisał

    > to chyba nie ten. Ich jest 2 ;)

    I AFAIK autorem scenariusza i postaci jest akurat ten żywy.
    Zresztą jest też spadkobiercą p. Jana.

  • 8. Data: 2008-12-31 15:24:00
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Wed, 31 Dec 2008 12:10:16 +0100, Tristan napisał(a):

    > No on to już raczej może głównie nawiedzać nocami.

    Twórca filmu ma się całkiem nieźle.