  • 1. Data: 2017-09-23 21:57:12
    Temat: nadgodziny
    Od: wół, wół roboczy, wół dojno roboczo obronny 'POPIS/EU <N...@g...pl>

    takie teoretyczne pytanie,

    jeśli ktoś ma wpisane w umowie 100 pln płacy zasadniczej + premia
    uznaniowa (przy czym np. 200 pln to standardowa premia, a 100 pln to
    uznanie zasług)
    to jak nalicza się godziny nadliczbowe?

    w necie piszą, że wcale nie od zasadniczej, tylko od poziomu typowego
    wynagrodzenia (w tym przypadku 100 pln + 200 pln)...

    Ktoś coś wie?

    i drugie jak ogarnąć, że ta zasadnicza jest mniejsza niż wynagrodzenie
    minimalne?

  • 2. Data: 2017-09-23 22:20:44
    Temat: Re: nadgodziny
    Od: Jingiel <x...@x...xxx>

    W dniu 2017-09-23 o 21:57, wół, wół roboczy, wół dojno roboczo obronny
    'POPIS/EU pisze:
> [...]
    >
    > Ktoś coś wie?
    >
    > i drugie jak ogarnąć, że ta zasadnicza jest mniejsza niż wynagrodzenie

    Pracujesz za 100 zł za miesiąc pracy etatowej?

  • 3. Data: 2017-09-23 23:05:24
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu sobota, 23 września 2017 22:21:06 UTC+2 użytkownik Jingiel napisał:

    > Pracujesz za 100 zł za miesiąc pracy etatowej?

    A dałbyś mu więcej?

  • 4. Data: 2017-09-24 12:58:45
    Od: "Jingiel" <x...@x...xxx>

    Kris wrote:

    > A dałbyś mu więcej?

    Tobie zapewne nie, a jemu, tak.

  • 5. Data: 2017-09-24 16:44:29
    Od: Jingiel <x...@x...xxx>

    W dniu 2017-09-24 o 12:58, Jingiel pisze:

    > Tobie zapewne nie, a jemu, tak.

    Kolejny idiota podszywa się pod mojego nicka. Pewnie kolega Karolka vel
    wół roboczy.... Oczywiście Karolka nie zatrudniłbym w życiu, a już na
    pewno nie zapłaciłbym mu 100 zł+premia.

  • 6. Data: 2017-09-24 16:46:37
    Od: Jingiel <x...@x...xxx>

    W dniu 2017-09-24 o 16:44, Jingiel pisze:

    > Kolejny idiota podszywa się pod mojego nicka. Pewnie kolega Karolka vel
    > wół roboczy.... Oczywiście Karolka nie zatrudniłbym w życiu, a już na
    > pewno nie zapłaciłbym mu 100 zł+premia.

    Jeszcze jedno. Jak masz ochotę na podszywanie się pod cudze nicki to
    podszyj się pod A.Filipka.

  • 7. Data: 2017-09-24 18:20:00
    Od: wół, wół roboczy, wół dojno roboczo obronny 'POPIS/EU <N...@g...pl>

    a co chłopięta sądzicie o tym ideale: "wszystko konkuruje!"?