  • 1. Data: 2015-07-22 19:12:58
    Temat: minister wzywa na dywanik
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    http://www.msn.com/pl-pl/finanse/najpopularniejsze-a
    rtykuly/amazon-minister-gospodarki-wezwie-szef%c3%b3
    w-firmy-na-dywanik/ar-AAdjQDB

    Nie mowie nie, jesli pomoze, to pochwalic ... ale czy to prawem
    przewidziany sposob ?

    Kielbasa wyborcza, spotkanie w sprawie lapowki ? :-)

    J.

  • 2. Data: 2015-07-22 20:49:13
    Temat: Re: minister wzywa na dywanik
    Od: Sonn <m...@p...onet.pl>

    W dniu 2015-07-22 o 19:12, J.F. pisze:
> [...]
    > przewidziany sposob ?
    >
    > Kielbasa wyborcza, spotkanie w sprawie lapowki ? :-)

    Wybory idą to i pracy w zarządzie szuka

    --
    Sonn

  • 3. Data: 2015-07-22 22:58:43
    Od: Trefniś <t...@m...com>

    W dniu .07.2015 o 19:12 J.F. <j...@p...onet.pl> pisze:

> [...]
    > przewidziany sposob ?
    >
    > Kielbasa wyborcza, spotkanie w sprawie lapowki ? :-)

    Amazon zapowiada podwyżkę:

    http://www.wykop.pl/link/2665951/amazon-podnosi-pens
    je-w-polsce-zaplaci-minimum-14-zl-za-godzine/

    Dobre!

    --
    Trefniś

  • 4. Data: 2015-07-23 00:48:15
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Wed, 22 Jul 2015, J.F. wrote:

> [...]
    w-firmy-na-dywanik/ar-AAdjQDB

    > Nie mowie nie, jesli pomoze, to pochwalic ... ale czy to prawem przewidziany

    Prawo nie zabrania "zaproszenia na rozmowy".
    Oraz do składania różnych oświadczeń ;)

    Sprawdzane przez podatników, którzy dostawali różne "prośby"
    nie wiążące prawnie (o czym niekoniecznie wiedzieli) np.
    od skarbówki.

    pzdr, Gotfryd

  • 5. Data: 2015-07-23 13:49:59
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Sonn" napisał w wiadomości grup
    .astraweb.com...
    rtykuly/amazon-minister-gospodarki-wezwie-szef%c3%b3
    w-firmy-na-dywanik/ar-AAdjQDB

    >Wybory idą to i pracy w zarządzie szuka

    Mowisz ? Nawet nie wiem, czy Amazon ma tu jakis zarzad ... jeden
    prokurent ?

    No, czlowiek z kontaktami moglby sie Amazonowi przydac, ale to musi
    byc czlowiek z kontaktami w partii rzadzacej :-)
    Chyba ze ... dacie na kampanie, to bede z rzadzacej, nie dacie, to juz
    wam ten drugi zapowiada, ze skonczy sie wyzysk Polakow :-)

    J.

  • 6. Data: 2015-07-23 23:04:28
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Wed, 22 Jul 2015 19:12:58 +0200, "J.F."
    <j...@p...onet.pl> wrote:
> [...]
    > przewidziany sposob ?
    > Kielbasa wyborcza, spotkanie w sprawie lapowki ? :-)

    Mnie zaciekawił ten fragment:

    " Stanowisk wyposażonych w monitory ekranowe, zorganizowanych na
    halach magazynowych, nie wyposażono w krzesła odpowiednie do tego
    rodzaju pracy"

    Wg BHP praca z monitorem wymaga siedzenia?

    --
    Marek

  • 7. Data: 2015-07-24 08:58:49
    Od: " ąćęłńóśźż" <ąćę@łńó.śżź>

    Bo jeszcze komuś się wydaje, że nie jest murzynem we własnym kraju...

    -----

  • 8. Data: 2015-07-24 09:17:14
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    trada.pl...
> [...]
    >halach magazynowych, nie wyposażono w krzesła odpowiednie do tego
    >rodzaju pracy"
    >Wg BHP praca z monitorem wymaga siedzenia?

    Byc moze chodzi o krzeslo _odpowiednie_.
    Gdzies tam w przepisach jest okreslone jakie to krzeslo (typowe
    "biurowe", na kolkach, z oparciem, regulacjami, itp).

    Byc moze moze nawet z tego przepisu wynika, ze jak jest monitor, to
    przy nim musi byc takie krzeslo, nie ma pracy na stojaco :-)

    O, mam,
    www.pip.gov.pl/pl/f/v/40183/027.pdf

    J.

  • 9. Data: 2015-07-24 09:18:22
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Thu, 23 Jul 2015, Marek wrote:

> [...]
    > magazynowych, nie wyposażono w krzesła odpowiednie do tego rodzaju pracy"
    >
    > Wg BHP praca z monitorem wymaga siedzenia?

    Obstawiłbym, że redachtór przejechał się na nisko latającym
    kwantyfikatorze.
    Nie on pierwszy i nie ostatni ;)
    I że miało być "wyposażono w krzesła nieodpowiednie dla tego rodzaju
    pracy".
    wKF: ja się nie znam, nie wiem jaka jest "odpowiedniość".
    Ale że pracownikiem nie jestem, to wolno mi siedzieć na czym chcę ;P

    pzdr, Gotfryd