  • 1. Data: 2010-02-13 18:34:05
    Temat: maksymalna dlugosc sledztwa
    Od: "WW3" <w...@o...pl>

    Witam,

    Ile moze trwac sledztwo/dochodzenie w sprawie, po jakim czasie musi zostac umorzone?

  • 2. Data: 2010-02-13 18:41:52
    Temat: Re: maksymalna dlugosc sledztwa
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "WW3" <w...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Witam,
    >
    > Ile moze trwac sledztwo/dochodzenie w sprawie, po jakim czasie musi
    > zostac umorzone?

    To zależy od rodzaju czynu. Poczytaj o przedawnieniu. Są zbrodnie, które
    się nie przedawniają.

  • 3. Data: 2010-02-13 19:02:05
    Od: "WW3" <w...@o...pl>

    > To zależy od rodzaju czynu. Poczytaj o przedawnieniu. Są zbrodnie, które
    > się nie przedawniają.

    Nie mam na mysli przedawnienie karalnosc ale max czas trwania sledztwa lub
    dochodzenia. Chodzi o KPK. Na pewno sa ramy.

    Pozdr

  • 4. Data: 2010-02-13 20:34:08
    Od: "Piotr C." <k...@...m.a.i.l.c.om>

    WW3 wrote:

    > Nie mam na mysli przedawnienie karalnosc ale max czas trwania sledztwa lub
    > dochodzenia. Chodzi o KPK. Na pewno sa ramy.

    Z tego co kiedyś słyszałem od prawnika, jest jakaś typowa długość
    śledztwa, ale może być przedłużane "w nieskończoność".

    P.

  • 5. Data: 2010-02-14 06:54:07
    Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "WW3" <w...@o...pl> napisał

    > Nie mam na mysli przedawnienie karalnosc ale max czas trwania
    > sledztwa lub
    > dochodzenia. Chodzi o KPK. Na pewno sa ramy.

    Są ramy, ale są z gumy.
    Poza tym jest jeszcze możliwość wznowienia postępowania,
    które zostało wcześniej umorzone.

  • 6. Data: 2010-02-14 09:48:10
    Od: " jb" <j...@g...SKASUJ-TO.pl>

    WW3 <w...@o...pl> napisał(a):

    > Nie mam na mysli przedawnienie karalnosc ale max czas trwania sledztwa lub
    > dochodzenia. Chodzi o KPK. Na pewno sa ramy.
    >
    > Pozdr

    No są. Śledztwo może trwać aż do przedawnienia karalności czynu.

  • 7. Data: 2010-02-14 11:12:08
    Od: piotrl <p...@g...com>

    Dochodzenie czy śledztwo można zawiesić na 10 czy 15 lat jeśli
    podejrzanego nie można namierzyć, a poszukiwaniat
    też nie dają efektu.