    Subject: łoby Re: Radar laserowy nie spełnia przepisów!
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    From: Robert Tomasik <r...@g...pl>
    Date: Wed, 14 Mar 2018 16:34:33 +0100

    W dniu 14-03-18 o 10:47, Zbynek Ltd. pisze:

    > Nie wiem, czy są inne urządzenia. Sprawa dotyczy LTI 20/20 TruCam.
    > Jak zauważa sąd:
    > "...najnowszy zakup policji nie spełnia polskich przepisów dotyczących
    > urządzeń do pomiaru prędkości."
    > "Już na etapie policyjnego przetargu eksperci zwracali uwagę, że pojazd,
    > który znajduje się w "celowniku" wizjera optycznego, nie musi wcale
    > odpowiadać temu, którego prędkość została zmierzona."
    > Więcej tu:
    > http://motoryzacja.interia.pl/raporty/raport-polskie
    -drogi/wiadomosci/news-sad-podwaza-wyniki-pomiarow-l
    aserem,nId,2555905

    Dziwne,ze nie potrafią tego robić dobrze, ale z drugiej strony trzeba by
    było znać dokładnie materiały. Bo coś tam widać i w polu widzenia radaru
    musi być coś, co ewentualnie mogłoby zakłócić pomiar. Tak więc nie da
    się co do zasady obalić wszystkich pomiarów.