1. Data: 2005-11-15 13:14:54
Temat:legalizacja starego budynku
Od:"felicjan" <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

rozbudowa budynku jednorodzinnego mieszkalnego nastąpiła w latach
siedemdziesiątych.Jest pozwolenie na budowę i projekt., brak dokumentacji
stwierdzającej zakończenie budowy przez poprzedniego właściciela.Czy istnieje
konieczność legalizacji przez obecnego właściciela, który od lat użytkuje tą
część budynku i czy wiąże się to z jakimiś ustawowymi kosztami?
Felicjan

2. Data: 2005-11-15 13:53:46
Temat:Re: legalizacja starego budynku
Od:"her" <e...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Należy wykonać tak zwany projekt inwentaryzacyjny jeśli nie było zmian w
realizacji budynku, jeśli były to należy wykonać projekt zastępczy, jeśli
urząd zatwierdzi trzeba następnie wystąpić o pozwolenie na jego użytkowanie.
Wiąże się to z daniem zlecenia architektowi na wykonanie jednego lub
drugiego projektu.
Pozdrawiam Edward.