eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawokupno strychu pod adaptacje a podzial fizyczny czesci wspolnej - pomocy!!! › kupno strychu pod adaptacje a podzial fizyczny czesci wspolnej - pomocy!!!
    From: "gaet" <g...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: kupno strychu pod adaptacje a podzial fizyczny czesci wspolnej - pomocy!!!
    Date: Mon, 11 Jul 2005 10:01:14 +0200

    Witam ponownie :)

    Barzdzo prosze, jesli ktos sie orientuje,
    o informacje dotyczace nastepujacego zagadnienia:

    Jest strych ktory nalezy do czesci wspolnej (4 wspolwlascicieli).
    Jednym z nich jest osoba niezyjaca po ktorej ja te wlasnosc
    dziedzicze (do spolki z siostra).
    Jestesmy zatem jako spadkobiercy wlascicielami strychu w 1/4,
    no i chcielibysmy odkupic pozostale 3/4, aby zrobic tam adaptacje.
    Atoli sprawa spadkowa nie zostala jeszcze przeprowadzona.
    Czy w takim przypadku jest mozliwe odkupienie przeze mnie
    od pozostalych wspolwlascicieli reszty strychu, i zaadaptowanie
    go na pomieszczenia uzytkowe??? Czy mozna taka akcje
    przeprowadzic bez podzialu fizycznego czesci wspolnej???
    Jesli tak, to czy bedzie mozna wtedy dokonac tam wydzielenia
    odrebnego lokalu??? (dla potrzeb umow z dostarczycielami mediow
    chociazby)?
    Albo czy podzial fizyczny mozna przeprowadzic zanim sprawa
    spadkowa zostanie przeprowadzona??

    Troche to pogmatwane, ale moze ktos z obecnych potrafi
    w kilku slowach troche mi to rozjasnic,
    na co liczac, z gory dziekuje
    i pozdrawiam.

    K.