następny post »
From: "gaet" <g...@o...pl>
Newsgroups: pl.soc.prawo
Subject: kupno strychu pod adaptacje a podzial fizyczny czesci wspolnej - pomocy!!!
Date: Mon, 11 Jul 2005 10:01:14 +0200

Witam ponownie :)

Barzdzo prosze, jesli ktos sie orientuje,
o informacje dotyczace nastepujacego zagadnienia:

Jest strych ktory nalezy do czesci wspolnej (4 wspolwlascicieli).
Jednym z nich jest osoba niezyjaca po ktorej ja te wlasnosc
dziedzicze (do spolki z siostra).
Jestesmy zatem jako spadkobiercy wlascicielami strychu w 1/4,
no i chcielibysmy odkupic pozostale 3/4, aby zrobic tam adaptacje.
Atoli sprawa spadkowa nie zostala jeszcze przeprowadzona.
Czy w takim przypadku jest mozliwe odkupienie przeze mnie
od pozostalych wspolwlascicieli reszty strychu, i zaadaptowanie
go na pomieszczenia uzytkowe??? Czy mozna taka akcje
przeprowadzic bez podzialu fizycznego czesci wspolnej???
Jesli tak, to czy bedzie mozna wtedy dokonac tam wydzielenia
odrebnego lokalu??? (dla potrzeb umow z dostarczycielami mediow
chociazby)?
Albo czy podzial fizyczny mozna przeprowadzic zanim sprawa
spadkowa zostanie przeprowadzona??

Troche to pogmatwane, ale moze ktos z obecnych potrafi
w kilku slowach troche mi to rozjasnic,
na co liczac, z gory dziekuje
i pozdrawiam.

K.