  • 1. Data: 2005-08-09 13:20:57
    Temat: kupno samochodu.
    Od: "tomek" <...@...com>

    Nie wiem czy to dobra grupa ale mam pytanie. Zamierzam zakupic w niemczech
    samochod. Jest on wyrejestrowany ale jezdzi. Czy jest jakis sposob aby niem
    przyjechac na kolach? Jaies probne rejestracje? Jezeli tak to ile kosztuja?

  • 2. Data: 2005-08-09 16:36:36
    Temat: Re: kupno samochodu.
    Od: "Daroot" <d...@p...onet.pl>

    Użytkownik "tomek" <...@...com> napisał w wiadomości
> [...]
    niem
    > przyjechac na kolach? Jaies probne rejestracje? Jezeli tak to ile

    Jest.. czerwone tablice za cene od 150-200euro. W zaleznosci od sprzedawcy.
    Dolicz do tego
    koszt paliwa i pomysl czy nie lepiej oplaci sie pojechac po nie laweta...
    Pozdrawiam - Daroot