1. Data: 2005-08-09 13:20:57
Temat:kupno samochodu.
Od:"tomek" <...@...com> szukaj wiadomości tego autora

Nie wiem czy to dobra grupa ale mam pytanie. Zamierzam zakupic w niemczech
samochod. Jest on wyrejestrowany ale jezdzi. Czy jest jakis sposob aby niem
przyjechac na kolach? Jaies probne rejestracje? Jezeli tak to ile kosztuja?

2. Data: 2005-08-09 16:36:36
Temat:Re: kupno samochodu.
Od:"Daroot" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "tomek" <...@...com> napisał w wiadomości
> [...]
niem
> przyjechac na kolach? Jaies probne rejestracje? Jezeli tak to ile

Jest.. czerwone tablice za cene od 150-200euro. W zaleznosci od sprzedawcy.
Dolicz do tego
koszt paliwa i pomysl czy nie lepiej oplaci sie pojechac po nie laweta...
Pozdrawiam - Daroot