  • 21. Data: 2018-03-15 08:52:33
    Temat: Re: kradziez samochodu u mechanika
    Od: "rg" <n...@o...pl>

    Wed, 14 Mar 2018 20:44:42 +0100, w
    <5aa97baa$0$1009$65785112@news.neostrada.pl>, Robert Tomasik
    <r...@g...pl> napisał(-a):

    > Możesz zacytować albo wskazać? o wcale się ie upieram przy moim stanowisku.

    Mój ojciec (jako poszkodowany). Ale nie zacytuję, gdyż to było dwa ustroje temu
    :)

  • 22. Data: 2018-03-15 09:02:54
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2018-03-15 o 08:52, rg pisze:
    > Wed, 14 Mar 2018 20:44:42 +0100, w
    > <5aa97baa$0$1009$65785112@news.neostrada.pl>, Robert Tomasik

    > Mój ojciec (jako poszkodowany). Ale nie zacytuję, gdyż to było dwa ustroje temu
    > :)

    I nawet zapomniałeś, czy zapłacili, czy nie?

    --
    Liwiusz

  • 23. Data: 2018-03-15 10:08:43
    Od: "rg" <n...@o...pl>

    Thu, 15 Mar 2018 09:02:54 +0100, w <p8d9bh$2i9$1@node1.news.atman.pl>, Liwiusz
    <l...@b...tego.poczta.onet.pl> napisał(-a):

    > I nawet zapomniałeś, czy zapłacili, czy nie?

    Jakie to ma znaczenie?

    Doprecyzuję jednak, że chodziło o spalenie się samochodu podczas naprawy, a nie
    kradzież. Jednak ten sam art. obejmuje również taki przypadek.

  • 24. Data: 2018-03-15 13:43:42
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2018-03-15 o 10:08, rg pisze:

    > Jakie to ma znaczenie?

    Z tematem wątku? Pewnie żadne, co nie? Ale skoro tak, to czemu raczyłeś
    nas okrasić swoją rodzinną historią?

    --
    Liwiusz

  • 25. Data: 2018-03-15 13:57:54
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2018-03-14 o 21:59, Kris pisze:
    > zdajesz obie sprawę komu odpowiadasz?

    Mnie to wali.
    Powala konstrukcja językowa tego chłamu co zacytował :-)

  • 26. Data: 2018-03-15 14:40:12
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Thu, 15 Mar 2018 08:33:16 +0100, Liwiusz
    <l...@b...tego.poczta.onet.pl> wrote:
    > http://oszustwowarsztatu.pl/odpowiedzialnosc-warszta
    tu-za-kradziez-pojazdu-pozostawionego-do-naprawy/

    Typowy prawnik , dwie strony wodolejstwa, zamiast konkretów w jednym
    zdaniu "To zależy, w zasadzie nie odpowiada".

    --
    Marek

  • 27. Data: 2018-03-15 17:25:37
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    trada.pl...
    <l...@b...tego.poczta.onet.pl> wrote:
    tu-za-kradziez-pojazdu-pozostawionego-do-naprawy/

    >Typowy prawnik , dwie strony wodolejstwa, zamiast konkretów w jednym
    >zdaniu "To zależy, w zasadzie nie odpowiada".

    A co to za konkret "w zasadzie nie" ?

    Ale czy to wina prawnika, czy przepisow, ktore sa nieprecyjne, a potem
    nie wiadomo - odpowiada, czy nie odpowiada ...

    J.

  • 28. Data: 2018-03-15 18:09:19
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 15-03-18 o 17:25, J.F. pisze:

> [...]
    > Ale czy to wina prawnika, czy przepisow, ktore sa nieprecyjne, a potem
    > nie wiadomo - odpowiada, czy nie odpowiada ...

    Moim zdaniem przepisy są dość precyzyjne - Mechanik nie odpowiada, o ile
    zachował normalne zasady bezpieczeństwa. Potem na podlinkowanym
    materiale jest wywód, co by było, jakby nie dochował tych warunków. Ale
    zupełnie nie rozumiem tej konstrukcji prawnej proponowanej przez
    mecenasa. Osobiście do analogicznego wniosku doszedł bym w oparciu o
    zasady ogólne, że odpowiada za spowodowaną przez siebie szkodę i
    wywodząc, ze szkodę powodował brak należytej staranności.

  • 29. Data: 2018-03-15 19:21:22
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2018-03-15 o 17:25, J.F. pisze:
    > Ale czy to wina prawnika, czy przepisow, ktore sa nieprecyjne, a potem
    > nie wiadomo - odpowiada, czy nie odpowiada ...

    To czyja to jest wina jak nie prawnika?
    Sprzątaczki w sadzie a może ochroniarza?

    W prywatnej firmie takie indywidua co nie potrafią napisać albo potem
    odczytać i zrozumieć na miskę ryżu by nie zarobiły.

  • 30. Data: 2018-03-15 21:49:05
    Od: "rg" <n...@o...pl>

    Thu, 15 Mar 2018 13:43:42 +0100, w <p8dppu$b8g$1@node2.news.atman.pl>, Liwiusz
    <l...@b...tego.poczta.onet.pl> napisał(-a):

    > Z tematem wątku? Pewnie żadne, co nie? Ale skoro tak, to czemu raczyłeś
    > nas okrasić swoją rodzinną historią?

    Pytanie było: czy był wyrok. Odpowiadam, że był. Czy zapłacili jest sprawą
    wtórną.