  • 1. Data: 2020-10-15 16:31:08
    Temat: koronawirus w żłobku
    Od: Monika Głowacka <m...@i...eu>

    Nie mogłam znaleźc, ale jeśli w żłobku opiekunka ma koronawirusa
    potwierdzonego i z wywiadu wychodzi, że miała go już 7 dni temu, sanepid
    wysyła na kwarantannę, wszystkie dzieci i rodziców, to co z zakładami
    pracy tych rodziców ?
    Przecież przez 7 dni rodzice nie mieli świadomości, ze dziecko
    przyniosło do domu koronawirusa.

    według jakiego klucza Sanepid wysyła na kwarantannę ?
    wiem, że Sanepid czasem podejmuje dziwne a nawet śmieszne decyzje

    https://24tp.pl/n/73207

  • 2. Data: 2020-10-16 12:20:57
    Temat: Re: koronawirus w żłobku
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Monika Głowacka" napisał w wiadomości grup
    pl...
> [...]
    >zakładami pracy tych rodziców ?
    >Przecież przez 7 dni rodzice nie mieli świadomości, ze dziecko

    A to nie ma znaczenia - na kwarantannie sa od teraz czy tam od jutra.

    >według jakiego klucza Sanepid wysyła na kwarantannę ?
    >wiem, że Sanepid czasem podejmuje dziwne a nawet śmieszne decyzje

    W tym przypadku izoluje "podejrzanych", co wydaje sie madre, tylko czy
    ma umocowanie prawne ... tylu wyslal, to pewnie ma ...

    >https://24tp.pl/n/73207

    Smieszne to tu chyba te pierwsze lawki - na pewno na przerwach gadali
    miedzy soba.

    J.