  • 1. Data: 2016-01-07 16:29:01
    Temat: korespondencja od komornika na adres pod którym nie mieszkam 20 lat
    Od: NICE <n...@p...com>

    Witam,

    Mam pytanie, czy jest zgodne z prawem wysyłanie korespondencji wezwan
    itd przez komornika pod adres pod którym nie mieszkam i nie jestem
    zameldowany od 20 lat ( inne miasto ).
    Dziś spłaciłem należność, ale Pan policzył sobie jakies kosmiczne
    pieniądze min za wysyłanie wezwań pod adres gdzie nie jestem zameldowany
    od 1995r . Prosze o info czy takie działanie komornika jest zgodne z prawem

    Nice

  • 2. Data: 2016-01-07 16:57:44
    Od: ąćęłńóśźż <n...@d...spamerow>

    Możesz złożyć skargę na komornika (na czynności komornika / na zaniechania), do sądu
    właściwego na Twoje miejsce zamieszkania, ale masz na to tylko 7 dni od powzięcia
    informacji (zapewne od daty doręczenia Ci postanowienia komornika).
    IMHO coś się mogło od 1.I.2016 zmienić w skargach.

    -----