  • 1. Data: 2015-03-03 15:22:44
    Temat: kolejna epidemia naciągaczy - IUSTUS/Andrzej Dobrowolski
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Ave!

    Do Was też dotarła ta epidemia straszących rzekomą niezgodnością witryny
    z przepisami?

    Zastanawiam się, czy na tych naciągaczy (podpisujących się IUSTUS
    Andrzej Dobrowolski) nie poszczuć prokuratury...

    --
    Boga prawdopodobnie nie ma.
    A teraz przestań się martwić

  • 2. Data: 2015-03-06 01:57:05
    Od: Smok Eustachy <s...@w...pl>

    W dniu 03.03.2015 o 15:22, Andrzej Lawa pisze:

> [...]
    >
    > Zastanawiam się, czy na tych naciągaczy (podpisujących się IUSTUS
    > Andrzej Dobrowolski) nie poszczuć prokuratury...

    Do mnie dotarła, mimo, że nie mam żadnej witryny

  • 3. Data: 2015-03-06 11:26:36
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Fri, 6 Mar 2015, Smok Eustachy wrote:

    > Do mnie dotarła, mimo, że nie mam żadnej witryny

    W sumie ubolewam że przeszła mi chęć na wymyślenie jaki to pozew można
    by wystosować do takiego naciągacza :>
    (bo to nie tylko próba "wykorzystania nieudolności", ale również
    oszustwo - skoro nie sprawdzili rzekomej "witryny" i maila ślą
    na oślep tylko dlatego że "zebrali w dostępnych publicznie").

    pzdr, Gotfryd

  • 4. Data: 2015-03-06 18:32:48
    Od: "Moonsky" <j...@v...net>

    wiadomości news:md4g3k$iuq$1@node1.news.atman.pl...

    > Ave!
    >
    > Do Was też dotarła ta epidemia straszących rzekomą niezgodnością witryny z
    > przepisami?

    nawet dwa razy!
    M.