  • 1. Data: 2019-01-22 14:04:34
    Temat: kariera w czasach dobrej zmiany
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    "Resort sprawiedliwości dał delegację do orzekania w Sądzie Okręgowym w
    Krakowie sędziemu, który ma wyrok dyscyplinarny za to, że nie sporządził w
    terminie uzasadnień w kilkudziesięciu sprawach karnych i o wykroczenia.
    Resort podjął taką decyzję na prośbę Dagmary Pawelczyk-Woickiej, prezes
    sądu, nominowanej przez ministra Ziobrę.

    Sędzia z dyscyplinarką w życiorysie to Przemysław Wypych z Sądu Rejonowego
    dla Krakowa-Krowodrzy. Pod koniec ubiegłego roku dostał delegację do IV
    wydziału karnego odwoławczego Sądu Okręgowego w Krakowie.
    sędzia Wypych ma w życiorysie wyrok dyscyplinarny. W 2015 roku sąd
    dyscyplinarny przy Sądzie Najwyższym prawomocnie uznał go winnego dwóch
    przewinień dyscyplinarnych, za co wymierzył mu karę dwóch upomnień.

    Sąd orzekł, że sędzia bez zawiadomienia prezesa sądu podjął w latach
    2011-2013 dodatkowe zatrudnienie. Prowadził wykłady z różnych przedmiotów
    prawniczych w ,,różnych instytucjach dydaktycznych oraz organizacjach".

    Ponadto w latach 2011-2014 nie sporządził w terminie uzasadnień w
    kilkudziesięciu sprawach karnych i o wykroczenia."

    https://oko.press/resort-ziobry-awansuje-sedziego-po
    -dyscyplinarce/

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    żeby rozpalić grilla."
    autor nieznany

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 2. Data: 2019-01-22 17:03:06
    Temat: Re: kariera w czasach dobrej zmiany
    Od: ń <k...@t...sie>

    Czekam na uzasadnienie z SA trzeci miesiąc - czy mam już usłużnie donosić?

    -----
    > Ponadto w latach 2011-2014 nie sporządził w terminie uzasadnień w kilkudziesięciu
    sprawach

  • 3. Data: 2019-01-23 01:49:55
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2019-01-22, Olin <k...@a...w.stopce> wrote:
    > "Resort sprawiedliwości dał delegację do orzekania w Sądzie Okręgowym w
    > Krakowie sędziemu, który ma wyrok dyscyplinarny za to, że nie sporządził w
    > terminie uzasadnień w kilkudziesięciu sprawach karnych i o wykroczenia.

    A jak to tam było z tą nowa izba dyscyplinarną SN? Rekomendowano (KRS)
    osobę z dycyplinarką ZCP.

    I to jest słuszna linia, bo najwartościowsze jest osobiste
    doświadczenie. Projekt zmiany przepisów umozliwiających orzekanie w
    wydziałach karnych sedziom po wyrokach miejmy nadzieję juz wkrótce w
    Sejmie.

    --
    Marcin

  • 4. Data: 2019-01-26 17:29:50
    Od: b...@g...com

    W dniu wtorek, 22 stycznia 2019 14:04:36 UTC+1 użytkownik Olin napisał:
> [...]
    >
    > Ponadto w latach 2011-2014 nie sporządził w terminie uzasadnień w
    > kilkudziesięciu sprawach karnych i o wykroczenia."

    cyt.
    Ten tekst jest rzetelny. Ten tekst jest rzetelny. Ten tekst jest bezpłatny.

    Abonament
    na wolność słowa
    25 zł */miesiąc

    Co ten Blumek z Heleno wyprawiajo!
    Coś temat dzików usechł.

    https://tinyurl.com/y7mndfls

    VS

    Totalna obława na dziki. Zginie nawet 210 tysięcy. Chcą zabić wszystkie
    Klon GWna ze starym trzonem (Blumek z Heleną) czyli
    https://oko.press/totalna-oblawa-na-dziki-zginie-naw
    et-210-tysiecy-chca-zabic-wszystkie/