  • 1. Data: 2003-10-04 16:24:41
    Temat: kanary z PKP
    Od: "Mirek" <m...@p...onet.pl>

    kupując bilet na pociąg osobowy muszę dopłacić chcąc wsiąść później do
    pośpiesznego lub expresu.
    proszę o informację czy kupująć bilet na ekspres mogę wsiąść bez dopłaty do
    osobowego.
    wg idiotów z PKP jest to jednoznaczne z jazdą bez biletu, mimo że skasowali
    więcej za przejazd.
    mirek

  • 2. Data: 2003-10-04 17:17:01
    Temat: Re: kanary z PKP
    Od: kam <X...@X...plX>

    Mirek wrote:
> [...]
    > osobowego.
    > wg idiotów z PKP jest to jednoznaczne z jazdą bez biletu, mimo że skasowali

    a nie zauważyłeś, że nie ma jednago PKP? Jak płacisz w sklepie A, to też
    uważasz, że możesz coś zabrać ze sklepu B?

    KG

  • 3. Data: 2003-10-04 17:20:34
    Od: n...@s...strefa.pl (SDD)

> [...]
    do
    > osobowego.
    > wg idiotów z PKP jest to jednoznaczne z jazdą bez biletu, mimo że
    Pewnie chodzi o to, ze ekspressami zajmuje sie inny podmiot gospodarczy ( w
    tym wypadku PKP Intercity Sp. z o.o.)

    --
    Zaloz prywatne forum:
    http://forum.onet.pl

  • 4. Data: 2003-10-04 17:22:15
    Od: Piotr 'Gerard' Machej <g...@a...eu.org>

    Użytkownik Mirek <m...@p...onet.pl> napisał:
> [...]
    > osobowego.
    > wg idiotów z PKP jest to jednoznaczne z jazdą bez biletu, mimo że skasowali

    A nie chodzi przypadkiem o zmianę przewoźnika? Poczytaj stronkę
    http://www.pr.pkp.pl/prawotob/2.html
    na samym dole (paragraf 15a, punkt 2.).

    Pozdrawiam,
    Gerard

  • 5. Data: 2003-10-04 17:30:51
    Od: "Olo Kwasniak" <o...@p...wp.pl>

> [...]
    do
    > osobowego.
    > wg idiotów z PKP jest to jednoznaczne z jazdą bez biletu, mimo że

    Poprawka - kto inny skasował więcej za przejazd. Ci, z ktorych korzystasz
    nie skasowali ani grosza, wiec musisz sobie u nich kupic bilet.
    Co innego jest z przejsciem z pociągu pospiesznego do osobowego w ramach PKP
    PR.

    pdr
    Olo