  • 1. Data: 2004-06-30 18:00:10
    Temat: jak zorganizowac referendum?
    Od: "C." <c...@o...pl>

    nie wiem czy na dobrą grupe pisze ale spróbuję.

    od kilku miesiecy w urzedzie miasta toczą sie rozmowy na temat pewnej
    inwestycji planowanej w naszym mieście. (bez)radni sobie radzą a
    mieszkancom naszego miasta nie bardzo sie to podoba.
    moze opisze moje miasto : ok 27 tys mieszkanców, ponad 6500 bezrobotnych
    zarejestrowanych w RUP, 1 firma która zatrudnia ponad 300 pracowników, wiele
    małych firemek - przeważnie jednoosobowych, to najwazniejsze.
    obecny burmistrz wymyslił sobie zeby wybudowac ogromny komplesk sportowo -
    wypoczynkowy za kolosalne pieniądze (w duzej mierze z budzetu miasta) -
    najpierw padła jedna kwota, która była górna granicą, w ciągu 2 mies. kwota
    wzrosła o 1/3.
    z pewną grupą ludzi wpadlismy na pomysł, zeby zorganizowac referendum w tej
    sprawie. sadze , ze jestesmy ludzimi młodymi acz mocno stojącymi na ziemii.
    przeprowadzajac małe ankiety wsród mieszkańców miasta wychodzi na to ze ok
    90% mieszkańców jest przeciwna tej budowie. w koncu to pojdzie z naszych
    pieniedzy wiec chyba mozemy jakos zapobiec katastrofie.
    z (bez)radnymi nie da sie rozmawiac, ci, którzy byli przeciw dzisiaj jakos
    dziwnie przyklaskuja burmistrzowi.
    potrzebujemy pracy a nie rozrywki...

    mam wiec nastepujące pytania

    1.jak zorganizowac takie referendum?
    2.co do tego potrzeba?
    3.czy zwykli zjadacze chleba mogą zorganizowac takie referendum?
    4.z kim mamy sie porozumiec w tej sprawie?

    bedziemy wdzieczni za kazdą rade

    grupa mieszkanców tonacego miasta

    jeszcze raz przepraszamy jesli to nie na te grupe

  • 2. Data: 2004-06-30 18:30:49
    Temat: Re: jak zorganizowac referendum?
    Od: "Greg" <o...@o...op.pl>

    C. w news:cbuv3l$b67$1@atlantis.news.tpi.pl napisał(a):

    > 1.jak zorganizowac takie referendum?
    > 2.co do tego potrzeba?
    > 3.czy zwykli zjadacze chleba mogą zorganizowac takie referendum?
    > 4.z kim mamy sie porozumiec w tej sprawie?

    USTAWA
    z dnia 15 września 2000 r.
    o referendum lokalnym.

    http://www.abc.com.pl/serwis/du/2000/0985.htm