  • 11. Data: 2004-02-24 21:31:56
    Temat: Re: jak podważyć wiarygodność świadka?
    Od: "Falkenstein" <r...@g...pl>

    Użytkownik <p...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:c1gc8e$5ff$1@inews.gazeta.pl...

    > jak to? Możes zpodać więcej szczegółów? Czy to dotyczy też trybu
    > uproszczonego?

    ZWŁASZCZA trybu uproszczonego

    505(5) KPC - jak nie zgłosisz dowodów w pozwie, odpowiedzi na pozew,
    sprzeciwie, odpowiedzi na sprzeciw to przepadło.

    _______
    RF

  • 12. Data: 2004-02-24 21:46:01
    Od: "Jacek Placek" <j...@g...pl>

    > chodzi o postępowanie w sadzie pracy z powództwa pracownika wraz z pozwem
    > wzajemnym pracodawcy.

    Dowody mozna przedstawic do zakonczenia rozprawy w I instancji, a w
    wyjatkowych sytuacjach rowniez w apelacji - jesli potrafi sie wykazac, ze
    nie mozna bylo sie na nie wczesniej powolac albo nie bylo takiej potrzeby.
    Ale jesli Sad zauwazy, ze maja one na celu wylacznie przewlekanie
    postepowania, a okolicznosc zostala dostatecznie wyjasniona, to moze wniosek
    dowodowy oddalic.
    JP

  • 13. Data: 2004-02-25 05:16:49
    Od: poreba <d...@p...com>

    " " <p...@g...pl> niebacznie popelnil

    > myślę, że nieprzedstawianie się w grupie dyskusyjnej jest zgodne
    > z zasadami współżycia społęcznego(-:
    Źle, myślisz. Przedstawiać się należy, nawet jak się pisze
    z Jastrzębia Zdroju, z wykorzystaniem łączy Dziurowicza.

    --
    pozdro
    poreba