    From: "Agnika" <a...@N...shnet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: ile kosztuje wynajęcie adwokata ?
    Date: Mon, 29 Sep 2003 15:44:17 +0200

    Witam wszystkich na grupie
    wydaje mi sie że bede musiała wynająć adwokata (sprawy
    rodzinne )poprowadzenie sprawy nigdy nie miała doczynienia z śądami ani
    adwokatmi może ktoś się orientuje ile może kosztować (zatrudnienie
    ,wynajęcie adwokata) czy to sie liczy na godziny, czy za poprowadzenie
    sparwy od początku do końca ?a wydaje mi sie że sprawa będzie sie ciągła .
    pozdr Agnika