  • 1. Data: 2005-05-19 21:10:48
    Temat: fundacja ,komisja i ustawa o ochronie danych osobowych
    Od: JanuszHr <h...@p...com>

    Oglądając dzisiaj program " co z ta Polską",zacząłem się zastanawiać nad
    problemem fundacji i komisji śledzczej.Widząc ogromną chęć przeczytania
    listy ofiarodawców indywidualnych,wyrażaną przez posła Maciarewicza,
    pomyślałem sobie jak łatwo możan stać się świadkiem i tłumaczyć się
    niektórym posłom dalaczego wpłaciłem pieniądze.
    Wystarczy, wpłacić 1% od podatku i już jesteś podejrzany o kontakt z jakąś
    mafią ,na szczęście wpłaciłem dla Owsiaka ,ale za niego też się mogą brać
    bo nieprawomyślny.
    JanuszHr