  • 1. Data: 2011-09-30 18:53:39
    Temat: fotoradar-dostałem po 2 miesiącach
    Od: McRella <n...@c...pl>

    Olać to czy szykować dupę?
    pzdr

  • 2. Data: 2011-09-30 18:56:29
    Temat: Re: fotoradar-dostałem po 2 miesiącach
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    On 9/30/2011 1:53 PM, McRella wrote:
    > Olać to czy szykować dupę?
    > pzdr

    a nalezal ci sie, czy namierzyli pedkosc beignacego jelenia obok
    ciebie, a ty jestes czysty jak łza?

  • 3. Data: 2011-09-30 19:02:37
    Od: Maruda <m...@n...com>

    W dniu 2011-09-30 20:56, witek pisze:

    > a nalezal ci sie, czy namierzyli pedkosc beignacego jelenia obok ciebie,
    > a ty jestes czysty jak łza?

    Ćwiczyłem stawianie czoła. W końcu wygrałem przed sądem. Ale jeśli wziąć
    pod uwagę, że oni najpierw chcieli tylko 50zł, to uważam, że nie było
    warto. Niemniej - namawiam do stawiania czoła, bo inaczej to te chuje
    (urzedasy) będą nas "z grafika" kasować za cokolwiek.

    W alternatywie można zajebać byle-urzędnika, nie trzeba się nawet
    spowiadać, bo to dobry uczynek.

    --

    Dziękuję. Pozdrawiam. Ten Maruda.

  • 4. Data: 2011-09-30 20:16:23
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Fri, 30 Sep 2011 20:53:39 +0200, McRella napisał(a):

    > Olać to czy szykować dupę?

    Ja to bym wzięła jednak - nigdy nie wiadomo kiedy i do czego może się
    przydać 3333-)

    --
    XL

  • 5. Data: 2011-09-30 21:04:05
    Od: Arturro <a...@g...com>

    W dniu 2011-09-30 20:53, McRella pisze:
    > Olać to czy szykować dupę?
    > pzdr

    w sumie fotoradar by się przydał.
    a dla kogo dupę szykujesz?

  • 6. Data: 2011-10-01 06:47:54
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "Arturro" napisał w wiadomości grup
    > w sumie fotoradar by się przydał.
    > a dla kogo dupę szykujesz?

    A do czego dupę używają ludzie o innej orientacji? :>