1. Data: 2005-05-06 17:32:34
Temat:Fałszerstwo świadectwa szkolnego
Od:tomekpiotrkow<t...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

W 1999 kupiłem podrobione świadectwo szkolne i na tym dokumencie ukończylem
szkołe policealna.Osoba która mi w tym pomagała teraz mnie wydała.Mam pytanie
i proszę o odpowiedz czy ta osoba która mnie wydała będzie odpowiadać za współ
udział w przestępstwie bo to mnie najbardziej interesóje tak wogóle to była moja
dziewczyna teraz się msci bo sobie rodzine założyłem proszę o pomoc z góry
serdeczne dzięki

-> http://usenet.pomocprawna.info

2. Data: 2005-05-06 17:34:33
Temat:Re: Fałszerstwo świadectwa szkolnego
Od:Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

tomekpiotrkow wrote:
> [...]
> dziewczyna teraz się msci bo sobie rodzine założyłem proszę o pomoc z góry

Rany, nic dziwnego, że potrzebowałeś fałszywego świadectwa...

Teraz się szykuj na odsiadkę.

3. Data: 2005-05-06 17:50:13
Od:"Robert Tomasik" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "tomekpiotrkow" <t...@i...pl> napisał w wiadomości

To zależy w jaki sposób pomagała. Robiła to świadectwo, czy siedziała
obok monitora, jak robiłeś i udzielała wskazówek. Może tylko zaniosła to
fałszywe świadectwo. Musisz więcej napisać, bo tak, to trudno cokolwiek
powiedzieć. Generalnie pomocnik odpowiada tak, jak sprawca. Tylko, czy
aby na pewno było to pomocnictwo z jej strony.

4. Data: 2005-05-06 19:08:01
Od:"Big Jack" <m...@h...fdfyez.aw> szukaj wiadomości tego autora

użytkownik *tomekpiotrkow* napisał(a):

>W 1999 kupiłem podrobione świadectwo szkolne i na tym dokumencie
> ukończylem szkołe policealna.

Przypomniało mi sie, że kilkanaścia lat temu był przypadek, że ktoś
dostał się na studia i ukończył je na podstawie sfałszowanej matury.
Dyplomu mgr nie odebrali mu, bo uzyskał go legalnie ;)
Big Jack

--
//////
( o o) GG: 660675

5. Data: 2005-05-06 19:08:42
Od:Krzysztof 'LANcaster' Kotkowicz <l...@v...icpnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 06.05.2005 Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> napisał/a:

> Rany, nic dziwnego, że potrzebowałeś fałszywego świadectwa...
> Teraz się szykuj na odsiadkę.

Dostanie zawiasy - ale jakby dostal odsiadke, to moze mialby czas na nauczenie
sie ortografii? ;-)

--
,''`. Krzysztof "LANcaster" Kotkowicz |||
: :' : l...@v...icpnet.pl / +48 505 433 946 / gg://5888 |||