  • 1. Data: 2005-05-06 17:32:34
    Temat: Fałszerstwo świadectwa szkolnego
    Od: tomekpiotrkow<t...@i...pl>

    W 1999 kupiłem podrobione świadectwo szkolne i na tym dokumencie ukończylem
    szkołe policealna.Osoba która mi w tym pomagała teraz mnie wydała.Mam pytanie
    i proszę o odpowiedz czy ta osoba która mnie wydała będzie odpowiadać za współ
    udział w przestępstwie bo to mnie najbardziej interesóje tak wogóle to była moja
    dziewczyna teraz się msci bo sobie rodzine założyłem proszę o pomoc z góry
    serdeczne dzięki

    -> http://usenet.pomocprawna.info

  • 2. Data: 2005-05-06 17:34:33
    Temat: Re: Fałszerstwo świadectwa szkolnego
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    tomekpiotrkow wrote:
> [...]
    > dziewczyna teraz się msci bo sobie rodzine założyłem proszę o pomoc z góry

    Rany, nic dziwnego, że potrzebowałeś fałszywego świadectwa...

    Teraz się szykuj na odsiadkę.

  • 3. Data: 2005-05-06 17:50:13
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "tomekpiotrkow" <t...@i...pl> napisał w wiadomości

    To zależy w jaki sposób pomagała. Robiła to świadectwo, czy siedziała
    obok monitora, jak robiłeś i udzielała wskazówek. Może tylko zaniosła to
    fałszywe świadectwo. Musisz więcej napisać, bo tak, to trudno cokolwiek
    powiedzieć. Generalnie pomocnik odpowiada tak, jak sprawca. Tylko, czy
    aby na pewno było to pomocnictwo z jej strony.

  • 4. Data: 2005-05-06 19:08:01
    Od: "Big Jack" <m...@h...fdfyez.aw>

    użytkownik *tomekpiotrkow* napisał(a):

    >W 1999 kupiłem podrobione świadectwo szkolne i na tym dokumencie
    > ukończylem szkołe policealna.

    Przypomniało mi sie, że kilkanaścia lat temu był przypadek, że ktoś
    dostał się na studia i ukończył je na podstawie sfałszowanej matury.
    Dyplomu mgr nie odebrali mu, bo uzyskał go legalnie ;)
    Big Jack

    --
    //////
    ( o o) GG: 660675

  • 5. Data: 2005-05-06 19:08:42
    Od: Krzysztof 'LANcaster' Kotkowicz <l...@v...icpnet.pl>

    Dnia 06.05.2005 Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> napisał/a:

    > Rany, nic dziwnego, że potrzebowałeś fałszywego świadectwa...
    > Teraz się szykuj na odsiadkę.

    Dostanie zawiasy - ale jakby dostal odsiadke, to moze mialby czas na nauczenie
    sie ortografii? ;-)

    --
    ,''`. Krzysztof "LANcaster" Kotkowicz |||
    : :' : l...@v...icpnet.pl / +48 505 433 946 / gg://5888 |||