  • 1. Data: 2009-08-11 18:35:37
    Temat: energetyka
    Od: monika3219 <m...@o...pl>

    Mam taki problem kupiłam mieszkanie ale elektrownia zażądała abym
    zrobiła nową instalacje elektryczną tak ja więc po wypełnieniu
    odpowiedniej dokumentacji dostałam warunki przyłącza energetycznego
    gdzie elektrownia zobowiązuje sie w czasie 4 miesięcy rodzaj
    przyłącza z siecia :
    przyłącze napowietrzne, typu AsXSn o przekroju 4x16mm2,długośc 30
    m .Właśnie mi powiesili skrzynke którą założyli na ścianie sąsiada pod
    jego oknem gdzie kabel raptem ma z 10 m a ja teraz mam ciągnąc przewód
    po jego ścianie ze 20 m ja za wszystko zapłaciłam i ja teraz mam się
    prosić sasiada o pozwolenie czy moge gdy on ma możliwość przebicia się
    tylko przez ściane jak by chciał zmienić swoje kable i wniusł
    odpowiednią opłate tak ja prosze pomużcie co ja będac zwykłym szarym
    człowiekiem moge z tym fantem zrobić przecież to ja złozyłam
    odpowiednie dokumenty i opłaty które wyniosły mnie 1400 zł mam tak
    daleko do skrzynki .Czy mogę się odwoływać o nieprawidłowe
    przyłączenie mi skrzynki i do kogo.

  • 2. Data: 2009-08-11 20:27:13
    Temat: Re: energetyka
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    monika3219 napisał(a) :
> [...]
    > odpowiedniej dokumentacji dostałam warunki przyłącza energetycznego
    > gdzie elektrownia zobowiązuje sie w czasie 4 miesięcy rodzaj

    lekka zadyszka...

> [...]
    > człowiekiem moge z tym fantem zrobić przecież to ja złozyłam
    > odpowiednie dokumenty i opłaty które wyniosły mnie 1400 zł mam tak

    Tu już dostałem solidnej zadyszki czytając to *jedno* zdanie. Jakbyś
    to zdanie rozbiła na więcej krótszych, to byłoby łatwiej zrozumieć
    bez domysłów. To pierwsze też. Że nie wspomnę już o stawianiu kropek
    po spacji i bez spacji przed następnym wyrazem. Reszty się nie czepię.

    Zbyszek
    PGP key: 0x78E9C79E

  • 3. Data: 2009-08-11 20:49:21
    Od: monika3219 <m...@o...pl>

    Sorki ,ale właśnie to wszystko działo się dziś i jestem bardzo
    zdenerwowana,tak że pisałam szybko na wstrzymanym oddechu .Pozdrawiam

  • 4. Data: 2009-08-12 06:09:25
    Od: "Jurek W" <j...@k...chip.pl>

    Użytkownik "monika3219" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
    v.googlegroups.com...
    > Mam taki problem kupiłam mieszkanie ale elektrownia zażądała abym
    > zrobiła nową instalacje elektryczną

    A co ma elektrownia do Twojej instalacji?
    Prawo postawić Ci takie czy inne wymagania ma firma dystrybucujna, do ktorej
    sieci jesteś przyłączona. Poza tym opisz problem po polsku, używając znaków
    interpunkcyjnych i poprawnej pisowni. Z Twojego posta trudno wyciągnąć
    jakiekolwiek wnioski. Bez wątpienia dostałaś warunki przyłączenia, z których
    jednoznacznie wynika, co ma wykonać odbiorca, a co dostawca.

    --
    Jurek W
    j...@k...chip.pl

  • 5. Data: 2009-08-13 11:50:38
    Od: mecenas <m...@o...pl>

    monika3219 pisze:
> [...]
    > odpowiednie dokumenty i opłaty które wyniosły mnie 1400 zł mam tak
    > daleko do skrzynki .Czy mogę się odwoływać o nieprawidłowe
    Napisz skargę do URE Urząd Regulacji Energetyki, nie wiem gdzie
    mieszkasz ale są delegatury zamiejscowe. Poszukaj w necie adresu i pisz.
    Napewno to pomoże.

    Michał

  • 6. Data: 2009-08-17 17:28:28
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "mecenas" <m...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Napisz skargę do URE Urząd Regulacji Energetyki, nie wiem gdzie mieszkasz
    > ale są delegatury zamiejscowe. Poszukaj w necie adresu i pisz. Napewno to
    > pomoże.

    Zwłaszcza, ze nie wiemy w czym problem :-)

  • 7. Data: 2009-08-17 17:30:09
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "monika3219" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
    v.googlegroups.com...

    Kto powiesił tę skrzynkę i z jakiego powodu w tym konkretnym miejscu? Czy w
    fakturze jest wpisane te 30 metrów przyłącza? Jeśli tak zacząć od pisma do
    wykonawcy, ze wykonał to niezgodnie z umową, bo jest 10 metrów kabla.