  • 1. Data: 2005-06-15 07:34:49
    Temat: dot. zmiana w dzialalnosci brak powiadomienia US
    Od: icek <i...@p...onet.pl>

    Witam,

    w 2001 zawiesiłem i wznowiłem działalność. Zgłosiłem to tylko w Urzedzie
    Miejskim, pisma ktore dostały zawierały informację, o tym, że dostaje
    kopie US, wowczas pomyslalem, ze nie musze nic zglaszac w US.
    Wznowiłem działalność, zmienił mi się numer EDG, lecz ponownie nie
    powiadomiłem US o zmianie numeru EDG.

    Dzisiaj US zauwazył, ze mam inny numer z EDG niz przy załozeniu
    działalnosci, pytania:
    co mogą mi zrobić
    jaką kare mogę dostać?
    co zrobić by ją zminimalizować?