  • 1. Data: 2002-01-09 12:07:18
    Temat: dokument list przewozowy ?
    Od: "Zygmunt M. Zarzecki" <z...@m...zarzecki.kom.wytnij.malpe.zmien.kom.na.com>

    Witac
    Nie wiem jak sie to dokladnie nazywa i jaka ma miec forme.

    Czlowiek bedzie przewozil sprzet komputerowy o znacznej wartosci.
    Czlowiek ten nie chce miec problemow z policja w przypadku kontroli
    samochodu.
    Co powinno byc w takim dokumencie i przez kogo powinien byc wystawiony i
    potwierdzony?

    zyga

    --
    Zygmunt M. Zarzecki
    emalia elektroniczna: zygmunt malpa zarzecki kom

  • 2. Data: 2002-01-09 12:52:59
    Temat: Re: dokument list przewozowy ?
    Od: "Gwidon S. Naskrent" <n...@s...pl>

    On Wed, 9 Jan 2002, Zygmunt M. Zarzecki wrote:

    > Co powinno byc w takim dokumencie i przez kogo powinien byc wystawiony i
    > potwierdzony?

    Patrz art. 38 ust. 2 prawa przewozowego. Dokument wystawia nadawca
    przesyłki, jednak formalności może załatwiać również przewoźnik lub
    odbiorca, w zależności od miejsca.

    --
    Gwidon S. Naskrent (n...@s...pl)
    Tłumaczenia, usługi biurowe, consulting

  • 3. Data: 2002-01-09 18:39:41
    Od: "Zygmunt M. Zarzecki" <z...@m...zarzecki.kom.wytnij.malpe.zmien.kom.na.com>

    "Gwidon S. Naskrent" <n...@s...pl> wrote in message
    st...

    > Patrz art. 38 ust. 2 prawa przewozowego. Dokument wystawia nadawca
    > przesyłki, jednak formalności może załatwiać również przewoźnik lub
    > odbiorca, w zależności od miejsca.

    taki dokument kazdy moze wystawic i co wtedy?

    zyga