  • 1. Data: 2002-10-16 15:04:38
    Temat: dokladnie o rekojmii
    Od: "damian" <d...@p...onet.pl>

    Mam komputer kupiony w Auchan. Zepsul sie mi 3 razy z tym ze za trzecim
    razem naprawialem go juz z tytulu rekojmii. Mam pytanie jak moze wygladac
    jesli: zepsuje mi sie znowu. Moim prawem jest zazadanie zwrotu gotowki jesli
    produkt nie umozliwia normalnej pracy. Ale czy sklep ma np jakis okreslony
    czas by usunac usterke? np 1godzine 1 dzien. Z przepisow ktore kiedys
    przegladalem nie bylo to dla mnie jasne...
    Dzieki

    damian

  • 2. Data: 2002-10-16 18:01:16
    Temat: Re: dokladnie o rekojmii
    Od: "Iwona" <i...@i...pl>

    Użytkownik "damian" napisał w wiadomości
> [...]
    > czas by usunac usterke? np 1godzine 1 dzien. Z przepisow ktore kiedys
    > przegladalem nie bylo to dla mnie jasne...

    Dużo na temat rękojmi można przeczytać pod adresem:
    http://e-prawnik.pl/
    tam w oknie z lewej strony ekranu w miejscu "szukaj" wpisz "rękojmia", i w
    "Znalezionych poradach" znajdziesz o rękojmii sporo.

    Pozdrawiam, Iwona