  • 1. Data: 2002-01-03 19:35:21
    Temat: do prawnikow i narciarzy
    Od: "Jacek" <j...@p...fm>

    W Szklarskiej Porebie sa paranoicznie drogie
    karnety na wyciagi.
    Kupuje sie wiec karnety kilkudniowe, aby
    zaoszczedzic chociaz pare groszy.
    A tutaj niespodzianka:
    Pani w kasie informuje, ze jesli wyciagi
    nie beda dzialaly z przyczyn niezaleznych
    od firmy je obslugujacej zwrot pieniedzy
    nie przysluguje. Taka sama adnotacja widnieje na
    karnecie.
    Czy to aby nie jest zlodziejstwo???

    pozdrawiam
    Jacek

  • 2. Data: 2002-01-04 10:50:40
    Temat: Re: do prawnikow i narciarzy
    Od: "amlej" <a...@p...onet.pl>

    Rzuć okiem na art.495 oraz od 405 kodeksu cywilnego .

  • 3. Data: 2002-01-04 18:54:49
    Od: "GreG" <g...@w...pl>

> [...]
    > nie beda dzialaly z przyczyn niezaleznych
    > od firmy je obslugujacej zwrot pieniedzy
    > nie przysluguje. Taka sama adnotacja widnieje na

    A inna sprawa: widnieje tez napis, ze biletow nie wolno odsprzedawac.
    A bardziej oplaca sie kupic bilet calodzienny i w polowie dnia odsprzedac
    go za pol ceny komu innemu, komu tez to sie oplaci.
    Czy to nie jest przypadkiem moja sprawa, co ja zrobie z biletem na
    okaziciela,
    ktory jest MOJA wlasnoscia? Na to tez jest paragraf ????

    GreG.
    PS. Swego czasu chodzili tajniacy i pilnowali, czy nikt nie odpsrzedaje
    biletow.

  • 4. Data: 2002-01-04 20:17:41
    Od: "amlej" <a...@p...onet.pl>

    Użytkownik "GreG" <g...@w...pl> napisał w wiadomości news:3c35fa9c@news.vogel.pl...

> [...]
    > biletow.
    >
    > Gdyby wszystko co piszą było oparte o przepisy prawne to prawnicy nie mieliby co
    robić.A ponadto już dawno ktoś stwierdził- dajcie człowieka a znajdzie się paragraf
    :))

  • 5. Data: 2002-01-08 04:59:29
    Od: s...@p...wirtualnej_polski.pl (-k a m i l)

    W on czas: Fri, 4 Jan 2002 19:54:49 +0100, użytkownik
    GreG <g...@w...pl> otworzył nam oczy:
    >A inna sprawa: widnieje tez napis, ze biletow nie wolno odsprzedawac.
    [ciach]
    >ktory jest MOJA wlasnoscia? Na to tez jest paragraf ????

    "paragraf" to w skrocie odpowiedzialnosc karna.
    Inna sprawa jest odpowiedzialnosc umowna.
    Jeszcze inna sprawa jest jej wyegzekwowanie...
    Czyli luzik... Sprzedawaj komu chcesz...

    >PS. Swego czasu chodzili tajniacy i pilnowali, czy nikt nie odpsrzedaje
    >biletow.

    a jak juz znalezli takiego, ktory to robil, to co? Okladali palami?

    pozdr.
    -k a m i l

    --
    suhacz3ki-at-poczta.wp.pl

    !!! ogłoszenie BEZPŁATNE :-)))
    Znajoma kupi modem. Pod linuxa = najlepiej zewnetrzny. Tanio.
    Oferty na priv (moj)