  • 1. Data: 2004-01-30 10:46:34
    Temat: dlugie ale ciekawe( napad )
    Od: "rafal" <s...@w...pl>

    cze
    opisze pewna sprwe doradzcie co i jak

    zaszlo takie zdarzenie, moi znjomi zostali napadnieci prze kolesi (szczegoly
    : podjechli kolesia samochodem i jednoego chcieli skroic z telefonu ale jego
    kumpel wstawil sie za nim i powstaal bojka 2 na jeden i go skopali na
    ziemi ) tyle co do zajscia teraz dalej, samochodem kierowala dziewczyna,
    sprawa zostala zgloszona na policji.
    mam watpliwosci co do postepowania policji ktora nio niby postawila im
    zarzut ze skopali tego goscia i nic poza tym nie wspominajac nawet ze
    chcieli telefone, ale to jeszce nie jest zle, ale za swiadka policja wziala
    dziwczyne (kierowce samochodu) a nie tego goscia ktory byl z tym kolego
    (czyli tego co od niego chcieli telefon) mimo ze ta osoba ktora byla skopana
    w skutek czego utracila przytomnosc zeznala ze nie pamieta dokladnie
    sprwcow, to ten jego kolega nie zostal wezwany w charakterze swaidka tylko
    policja bazuje na zeznaniach rzekomego swadka (tej paniuski co jechala z
    tymi klientami ) hmmm ??? o co w tym chodzi jak by ktos mogl dordzic, czemu
    policja na rozpoznanie nie wezwala tego swiadka a zrobila sobie swiadka z
    "kolezanki " ktora jak by nie bylo pomagala przestepcom ?

    sorki ze dlugie ale prosze jakies wnioski

  • 2. Data: 2004-01-30 11:16:38
    Temat: Re: dlugie ale ciekawe( napad )
    Od: gulldarek<g...@p...onet.pl>

    Wnioskuje, ze jestes dyslektykiem bo pelno bledow, a twoja
    wiadomosc jest "lekko chaotyczna"

    -> http://usenet.pomocprawna.info

  • 3. Data: 2004-01-30 11:33:09
    Od: bosz <b...@u...agh.edu.pl>

    rafal wrote:

> [...]
    > sobie swiadka z "kolezanki " ktora jak by nie bylo pomagala przestepcom ?
    >
    > sorki ze dlugie ale prosze jakies wnioski

    Wniosek jest taki, ze "skopany" powinien w sprawie wystepowac jako
    "pokrzywdzony". Jako takiemu Pan Policjant powinien wreczyc karteczke o
    przyslugujacych mu prawach jako pokrzywdzonemu. On ta karteczke powinej
    uwaznie przeczytac.

    Jeslipan Policjant nie dal karteczki, mozna zapytac pana googla

    poprostu wpisac
    prawa pokrzywdzonego - wyskoczy dziesiatki linkow..
    gdy ja zapytalem pierwszym z nich byl do prokuratury
    w Walbrzychu. tam bylom.inn.

    Pokrzywdzony może składać wnioski o dokonanie czynności procesowych w toku
    postępowania przygotowawczego (art. 315 § l kpk).

    Pozdrowienia

    Boguslaw