  • 1. Data: 2002-01-15 11:35:08
    Temat: deklaracja roczna zus
    Od: "lilli" <l...@p...onet.pl>

    Prosze mi powiedziec czy prowadzac pozarolnicza DG trzeba zlozyc do ZUSu
    jakies roczne zeznanie, jesli tak to jakie.
    Czy jesli w ciagu roku pracowalo sie przez 7 miesiecy na umowe o prace a DG
    byla prowdzona przez 2 miesiace to czy deklaracja roczna obejmuje tylko
    miesiace w ktorych byla prowadzona DG?

  • 2. Data: 2002-01-18 22:33:53
    Temat: Re: deklaracja roczna zus
    Od: Graszka <g...@w...pl>

    lilli wrote:

> [...]
    > byla prowdzona przez 2 miesiace to czy deklaracja roczna obejmuje tylko

    Deklaracja RBI (chyba to tak sie nazywa) dotyczy platnikow otrzymujacych
    w danym roku zasilki chorobowe, wypadkowe itp. Nie dotyczy to osob
    prowadzacych DG samodzielnie bez zatrudniania pracownikow.
    Graszka