  • 1. Data: 2006-05-03 12:04:41
    Temat: data stempla pocztowego - przepis
    Od: h...@i...pl

    Witam

    Czy mógłby mnie ktoś odesłać do odpowiedniego paragrafu/przepisu
    mówiącego o tym, że w korespondencji oficjalnej/urzędowej
    obowiązuje data stempla pocztowego ? Szukałem w internecie, ale
    jakoś nie mogę dotrzeć do takiego zapisu.

    pozdrawiam
    Hubert

  • 2. Data: 2006-05-03 12:21:21
    Temat: Re: data stempla pocztowego - przepis
    Od: "Michał Wilk" <m...@g...pl>

> [...]
    >obowiązuje data stempla pocztowego ? Szukałem w internecie, ale
    >jakoś nie mogę dotrzeć do takiego zapisu.

    A ot chociazby art. 57 par. 5 kpa

    Pozdrawiam,
    Michal

  • 3. Data: 2006-05-03 12:25:21
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>

    Michał Wilk napisał(a):

    > A ot chociazby art. 57 par. 5 kpa

    Ale również art. 61. § 1 KC. Zależy, jaką "oficjalną korespondencję"
    autor miał na myśli.

    M.

  • 4. Data: 2006-05-03 12:43:21
    Od: "Michał Wilk" <m...@g...pl>

    > Ale również art. 61. § 1 KC. Zależy, jaką "oficjalną korespondencję" autor
    > miał na myśli.

    Napisal "urzedowa", wiec jesli rozpatrywac to literalnie, to z urzedami;-)))
    Ale oczywiscie odpowiednie przepisy kpk i kpc tez mozna by powolac.
    Natomiast nie sadze zeby mial na mysli doreczenia o ktorych mowa w 61 KC, no
    ale to juz tylko autor moze rozwiac watpliwosci:)

    Pozdrawiam,
    Michal

  • 5. Data: 2006-05-04 08:08:12
    Od: h...@i...pl

    Konkretnie mam na mysli korespondencje z PZU. Umowa OC wygasala 16 w
    niedziele, wypowiedzenie zostalo wyslane 14 listem poleconym
    priorytetowym. PZU twierdzi, ze dotarlo do nich 18 i wypowiedzenie
    ich nie interesuje.

    pozdrawiam
    Hubert

  • 6. Data: 2006-05-04 13:27:59
    Od: kam <#k...@w...pl#>

    h...@i...pl napisał(a):
> [...]
    > niedziele, wypowiedzenie zostalo wyslane 14 listem poleconym
    > priorytetowym. PZU twierdzi, ze dotarlo do nich 18 i wypowiedzenie

    to nie jest korespondencja 'urzędowa', liczy się więc chwila, w której
    PZU mogło zapoznać się z treścią pisma

    KG

  • 7. Data: 2006-05-04 15:39:47
    Od: h...@i...pl

    >to nie jest korespondencja 'urzedowa', liczy sie wiec chwila, w której
    >PZU moglo zapoznac sie z trescia pisma

    Tylko czemu ja mam odpowiadac za to, ze poczta dostarcza
    korespondencje z opóznieniem ?

    pozdrawiam
    Hubert

  • 8. Data: 2006-05-04 16:00:18
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    h...@i...pl napisał(a):

    > Tylko czemu ja mam odpowiadac za to, ze poczta dostarcza
    > korespondencje z opóznieniem ?

    Mogłeś wysłać DHL-em.

    j.

    http://tinyurl.com/dpuad (kto pierwszy kliknie ten głupi)

  • 9. Data: 2006-05-04 16:30:51
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>

    januszek napisał(a):

    > Mogłeś wysłać DHL-em.

    Albo zanieść osobiście. Jest jeszcze usługa priorytetu.

    M.

  • 10. Data: 2006-05-04 18:43:48
    Od: Mieczysław <m...@o...pl>

    Dnia Thu, 04 May 2006 18:30:51 +0200, Maciej Bebenek napisał(a):

    > Albo zanieść osobiście. Jest jeszcze usługa priorytetu.

    Priorytet to taka usługa za którą płacisz ale nie dostajesz żadnych
    gwarancji

    --
    Mieczysław