  • 1. Data: 2004-02-16 18:07:38
    Temat: czy tv kablowa moze pobierac oplaty za dostaraczanie tvp 1, 2, 3
    Od: "grupy" <c...@g...pl>

    bylbym wdzieczny za odpowiedz
    moim zdaniem nie gdyz tvp publiczna utrzymuje sie m.in. z abonamentu
    jesli mam racje to jakie przepisy moga tu miec zastosowanie?
    pzdr
    kris

  • 2. Data: 2004-02-16 19:59:37
    Od: "NoMAD" <l...@W...TO.op.pl>

    Użytkownik "grupy" <c...@g...pl> napisał w wiadomości
    > bylbym wdzieczny za odpowiedz
    > moim zdaniem nie gdyz tvp publiczna utrzymuje sie m.in. z abonamentu
    > jesli mam racje to jakie przepisy moga tu miec zastosowanie?
    > pzdr

    Nie masz racji.

    Prenumerujesz gazete w kiosku. Ale sam musisz ja odbierac. Pani z kiosku
    proponuje ci ze bedzie ci przynosic codziennie o 6.00 do domu. Chyba nie
    bedziesz oczekiwac ze zrobi to za darmo "bo przeciez ty juz placiles za
    prenumerate".

    NoMAD

  • 3. Data: 2004-02-17 01:21:15
    Od: "Hokus-Pokus" <s...@o...pl>

    Telewizje kablowe sa zobligowane do retransmisji kanałów telewizji
    publicznej i nie pobierają opłat za te kanały.

    Hokus-Pokus
    http://ag.bocznica.org/

  • 4. Data: 2004-02-17 01:39:04
    Od: "grupy" <c...@g...pl>

> [...]
    > moim zdaniem nie gdyz tvp publiczna utrzymuje sie m.in. z abonamentu
    > jesli mam racje to jakie przepisy moga tu miec zastosowanie?

    telewizja kablowa Vectra pobiera oplate za dostarczanie tvp 1 i 2 w
    pierwszym pakiecie a tvp 3 (regionalna) w drugim pakiecie
    pzdr
    krzysztof

  • 5. Data: 2004-02-17 01:39:58
    Od: "grupy" <c...@g...pl>

    Użytkownik "NoMAD" <l...@W...TO.op.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > proponuje ci ze bedzie ci przynosic codziennie o 6.00 do domu. Chyba nie
    > bedziesz oczekiwac ze zrobi to za darmo "bo przeciez ty juz placiles za

    jesli zamawiasz prenumerate jakiejs gazety odbierasz ja w kiosku w cenach
    wydawcy a nie "kioskarki"

  • 6. Data: 2004-02-17 06:14:45
    Od: "Andrzej_K." <n...@n...spam.pl>

    Użytkownik "Hokus-Pokus" <s...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Telewizje kablowe sa zobligowane do retransmisji kanałów telewizji
    > publicznej i nie pobierają opłat za te kanały.

    Zacznijmy od początku. *Obowiązkiem* administratora_właściciela
    domu jest dostarczenie sygnału TV do mieszkania. Czy to będzie
    TV Kablowe czy antena zbiorcza nie jest ważne. Fakt, że "zbiorczą"
    administracja instaluje na swój koszt przemawia za tym aby to
    kablówka zrobiła bezpłatnie. (dla administracji bo część kosztów
    ponoszą lokatorzy) W TV Kablowej są różne pakiety. Namniejszy(?)
    i najtańszy jest podstawowy w którym dostarczany jest sygnał
    TV Publicznej, Polsat i chyba TV4. Opłata za ten pakiet jest mała
    i jest to tzw. opłata konserwacyjna. Nie jest to opłata za dostarczenie
    sygnału TV. To samo trzeba byłoby płacić gdyby sygnał pochodził
    z anteny zbiorczej.

    --
    Pozdrawiam - Andy_K.
    "Gdy gra jest skończona, król i pionek

  • 7. Data: 2004-02-17 17:40:54
    Od: "NoMAD" <l...@W...TO.op.pl>

    > jesli zamawiasz prenumerate jakiejs gazety odbierasz ja w kiosku w cenach
    > wydawcy a nie "kioskarki"

    Nie widze zwiazku

    NoMAD

  • 8. Data: 2004-02-17 19:07:24
    Od: "NoMAD" <l...@W...TO.op.pl>

> [...]
    >
    > Użytkownik "NoMAD" <l...@W...TO.op.pl> napisał w wiadomości
    > >
    > jesli zamawiasz prenumerate jakiejs gazety odbierasz ja w kiosku w cenach

    nie widze zwiazku

    NoMAD