  • 11. Data: 2004-10-27 19:41:39
    Temat: Re: czy poborca skarbowy moze...
    Od: "brat_trol" <k...@o...die.here.pl>

    wiadomości news:clotcm$20bc$1@news2.ipartners.pl...

    Najpierw
    Żydzi

    > No, nareszcie... Coś takiego podpada już pod kryminalny paragraf, więc
    > niedługo ci TPSA neostradkę obetnie, gnoju. I jeszcze od rodziców po
    > uszach dostaniesz.

    Kryminalny paragraf wsadz sobie w dupe. Moze wreszcie doznasz orgazmu
    impotencie. Neostradke mi obetna, to im przestane płacić. Już mi się
    znudziła i tak. Wielu ludzi na tym ucierpi uwierz mi. Chyba tacy nierozsądni
    nie będą.

    brat_trola

  • 12. Data: 2004-10-27 19:47:21
    Od: "brat_trol" <k...@o...die.here.pl>

> [...]
    > No, nareszcie... Coś takiego podpada już pod kryminalny paragraf, więc
    > niedługo ci TPSA neostradkę obetnie, gnoju. I jeszcze od rodziców po

    A wiesz skurwysynu jak łatwo podrobić IP i inne dane?
    żebyś idioto żydowski komuś innemu nie ciachnął NEOSTRADY.
    Hahaha

    brat_trol

  • 13. Data: 2004-10-27 20:52:00
    Od: "SQLwysyn" <s...@v...pl>

    Użytkownik "brat_trol" <k...@o...die.here.pl> napisał w wiadomości

    > A wiesz skurwysynu

    ... ze poleciales do abuse?

    --
    SQLwysyn
    of you" - Larry Flynt

  • 14. Data: 2004-10-27 21:04:26
    Od: "brat_trolunia" <k...@o...die.here.pl>

    Użytkownik "SQLwysyn" <s...@v...pl> napisał w wiadomości

    > ... ze poleciales do abuse?

    A mam to w dupie.

    brat_trola

  • 15. Data: 2004-10-27 21:12:26
    Od: "malte_morones" <m...@a...com>

    Użytkownik "SQLwysyn" <s...@v...pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "brat_trol" <k...@o...die.here.pl> napisał w wiadomości

    > ... ze poleciales do abuse?

    To jedynie umieją smyjory z gestapo takie jak ty. Kablować. Za to dawali
    medale w komuniźmie, a teraz możesz stracić głowę albo pracę. Pomyśl zanim
    drugi raz napiszesz do abuse, bo nie potrafisz niczego udowodnić. Za
    pomówienia można dostać kilka lat.

    Czy ja straszę lepiej? Proszę o opinię forum dyskusyjne.

    Malte Morones

  • 16. Data: 2004-10-28 16:59:37
    Od: "SQLwysyn" <s...@v...pl>

    Użytkownik "malte_morones" <m...@a...com> napisał w wiadomości

    Użytkownik "brat_trolunia" <k...@o...die.here.pl> napisał w wiadomości

    Dziecko, myslisz ze jak zmieniasz nazwy to jestes nieuchwytny? I ze nie
    zablokuja ci neozdrady?

    --
    SQLwysyn
    of you" - Larry Flynt

  • 17. Data: 2004-10-28 20:21:34
    Od: "Comodant" <c...@c...pl>

    > Dziecko, myslisz ze jak zmieniasz nazwy to jestes nieuchwytny? I ze nie
    > zablokuja ci neozdrady?

    Już mu zablokowali. Było w wiadomościach lokalnych o nim. Byl tez wywiad z
    policjantem Piotrowskim Mowil, ze go zabije jak tego ksiedza Popieluszke.

    sprawiedliwosc