    From: "Brenda" <b...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: czy płaci się podatek od renty przyznanej przez Sąd?
    Date: Sat, 17 Apr 2004 16:50:57 GMT

    Witam serdecznie!

    Zostało niewiele czasu do rozliczenia a ja probuje dowiedziec sie czy musze
    zaplacic podatek od renty ( zabezpieczenia rentowego), ktorą wypłaca
    wyrokiem Sadu Towarzystwo Ubezpieczeniowe. Wiem , że placi się podatek od
    renty ZUS. W urzedzie skarbowym sami nie wiedzą.
    Moze ktoś potrafi odpowiedzic mi na to pytanie.

    Pozdrawiam,
    Brenda