  • 1. Data: 2002-01-01 17:07:41
    Temat: czy mozna zarejestrowac nazwe?
    Od: "-={tommy}=-" <t...@p...pl>

    Mam wymyslona nazwe firmy, z której juz korzystam. Jednak firmy jeszcze nie
    zakladam. Czy moge zastrzec nazwe mojej firmy? Czy jesli ktos zarejestruje
    taka firme przede mna to ja bede mógl z niej korzystac?

    Pozdrawiam,
    TJ

  • 2. Data: 2002-01-01 19:13:53
    Temat: Re: czy mozna zarejestrowac nazwe?
    Od: "Roman Bieda" <r...@p...wp.pl>

    Użytkownik "-={tommy}=-" <t...@p...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > zakladam. Czy moge zastrzec nazwe mojej firmy? Czy jesli ktos zarejestruje
    > taka firme przede mna to ja bede mógl z niej korzystac?

    nie mozna zastrzec firmy spółki
    mozna jedynie zastrzec znak towarowy ,
    znak tow. słuzy jednak do odróznienia towarów i usług jednego
    przedsiebiorcy oddrugiego a nie do ochrony firmy.
    Zapoznaj sie z prawem włąsności przemysłowej
    POzdrawiam
    Romek
    www.prawnik.net.pl

  • 3. Data: 2002-01-03 08:55:35