    From: " robbie" <r...@g...SKASUJ-TO.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: czy można uniknąć sprawy sądowej i jej kosztów
    Date: Wed, 21 Mar 2007 20:41:16 +0000 (UTC)

    Spółdzielcza kasa (SKOK) wypowiedziała mi kredyt i wezwała do wykupienia
    weksla wskazując termin. Listem poleconym (ze zwrotką) poprosiłem o
    przesunięcie wskazanego terminu wykupienia weksla o jeden tydzień. Niestety
    SKOK nie uwzględnił mojej prośby i oddał sprawę do Sądu. Ja w między czasie
    nie wiedząc że sprawa jest już w sądzie, spłaciłem większość zadłużenia i mam
    zamiar spałacić resztę do końca marca tak aby wykupic weksel. Czy w takim
    przypadku istnieje jakaś możliwość uniknięcia kosztów sądowych tej
    (najprawdopodobniej pszyszłej) rozprawy na której Sąd uzna że mam spłacić kredyt.

    O tym, że sprawa jest w sądzie dowiedziałem się z pisma z kancelarii
    obsługującej SKOK w którym jest napisane, że sprawa jest w sądzie i
    jakakolwiek ugoda dotycząca spłaty zadłużenia może zapaść dopiero po wyroku -
    czy dobrze zrozumiałem, że jak ktoś poda mnie do sądu o oddanie długu, to do
    czasu sprawy nie mogę go spłacać, to co? przepadły pieniądze które oddałem
    skokowi nie wiedząc że mnie podali do sądu, a co z odsetkami do czasu zanim
    sąd rozpatrzy sprawę, nie bedę musiał ich płacić?