  • 1. Data: 2003-09-16 12:04:22
    Temat: czy mozna pozwac kogos za (pozew zbiorowy)
    Od: "automoto" <a...@g...pl>

    Witam

    moje pytanie moze okazac sie trochę dziwne, czy istnieje jakis zakaz
    dotyczacy nastepujacej kwestii.

    Powiedzmy ze wchodze na serwis, ktory pyta mnie czy chce ustawic go jako
    strone startowa
    zalozmy ze nie chce wiec klikam nie

    a czy jesli on sie pyta
    czy pozostawic poprzednia strone startowa? ja odruchowo klikam nie, on sie
    pyta czy jestem pewny i czy on ma zostac nowa strona startowa, ja wtedy tez
    odruchowo potwierdzam poprzednio (niezamierzona) decyzje. to czy takie
    dzialanie tego serwisu przeczy prawu, czy sa tu lamane jakies paragrafy itp?
    bo ze jest to "nieetyczne" lub "niemoralne" to raczej na pewno

    pozdrawiam
    i z gory dzieki za RE:

  • 2. Data: 2003-09-16 15:10:13
    Temat: Re: czy mozna pozwac kogos za (pozew zbiorowy)
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Jeśli nawet przyjąć, że właściciel serwisu ponosi winę za wprowadzenie Cię w
    błąd - co dla mnie nie jest w cale oczywiste - to w najlepszym razie możesz
    domagać się pokrycia strat. Tylko jakie poniosłeś straty? Wejdź ponownie na
    swoją poprzednią stronę startową i kliknij "ustaw jako startowa".

  • 3. Data: 2003-09-16 17:14:42
    Od: Dredd<...@...pl>

    Skoro klikasz "odruchowo" to możesz mieć pretensje główne do
    samego siebie.
    Poza tym trudno mi tu na podstawie podanych przez Ciebie informacji
    dopatrzyć się jakiejkolwiek szkody (w tym krzywdy) po Twojej stronie

    -> http://usenet.pomocprawna.info

  • 4. Data: 2003-09-17 05:46:53
    Od: "automoto" <a...@g...pl>

> [...]
    > Poza tym trudno mi tu na podstawie podanych przez Ciebie informacji
    > dopatrzyć się jakiejkolwiek szkody (w tym krzywdy) po Twojej stronie

    wielkie dzieki za odpowiedz
    pozdrawiam