  • 1. Data: 2003-01-31 12:54:39
    Temat: czas pracy i urlopy DLUGIE
    Od: q...@p...onet.pl

    Czy ktos moze mi wytlumaczyc poniższe jak krowie na rowie, zakladajac taki
    harmonogram czasu pracy na luty 2002
    1,2 - wolne, 3 - 11godz., 4-12 godz, 5,6wolne, 7-12godz., 8-11godz., 9,10
    wolne, 11 - 1 godz., 12-12godz, 13,14 wolne, 15,16 - po 11 godz., 17,18 wolne,
    19-11godz, 20-12godz., 21,22 wolne, 23-11godz., 24 -12 godz., 25,26 wolne, 27-
    11godz., 28-12 godz. - lacznie 160 godzin w m-cu

    Zakladajac ze ktos chce wziac urlop od 03.02.2003 do 16.02.2003
    - czy mozliwe zeby wniosek byl wypisany do niedzieli 16.02.03?
    - ile dni z urlopu (pracownik ma 26 dni) zabrac i dlaczego tak?

    No i ponizsze cytaty.....

    "Nowelizacja przyniosła również taką zmianę, że od 1 stycznia 2003 r. urlopów
    wypoczynkowych można udzielać na niedziele i święta będące harmonogramowymi
    dniami pracy. Do tej pory, jeśli pracownik chciał wykorzystać urlop w taką
    niedzielę czy święto, miał je faktycznie wolne, ale w harmonogramie przesuwano
    dzień pracy z niedzieli lub święta na dzień roboczy i na ten dzień udzielano mu
    urlop."

    "Od 1 stycznia 2003 r. pracownikom takim (zatrudnionym w systemie rownowaznych
    norm czasu pracy) należy udzielać urlopu zarówno na ich harmonogramowe dni
    pracy, jak i dni wolne w takiej proporcji, w jakiej występują one w czasie
    wykonywania pracy zgodnie z rozkładem czasu pracy. Urlop będzie więc biegł
    przez kolejne dni robocze, niezależnie od tego, czy jest to dzień pracy czy
    dzień wolny dla zainteresowanego. "

    Prosze o odpowiedzi na priv, albo na grupe (moze komus tez sie to przyda). Te
    przepisy sa dla mnie zupelna abstrakcja i zwyczajnie ich nie rozumiem.

    Zalezy mi tez na czasie, nie ukrywam.

    Pozdrawiam serdecznie i licze na Wasz pomoc
    IZ