  • 1. Data: 2004-02-20 20:52:46
    Temat: Re: co ma moc prawna
    Od: kam <X#k...@p...onet.pl.#X>

    leon wrote:
    > Mamy nastepujaca sytuacje. Rada Miasta wydaje przepis mowiacy, ze
    > kierowca moze sprzedawac jedynie bilety jednorazowe z dodatkowa oplata.

    Jaki przepis?

    > Regulamin przewozu MPK twierdzi ,ze kierowca ma posiadac bilety "zgodnie
    > z taryfa przewozowa" czyli cennikiem.

    A regulamin też nie został uchwalony przez radę? To może go zmienić.

    KG

  • 2. Data: 2004-02-20 21:39:39
    Temat: co ma moc prawna
    Od: leon <L...@i...pl>

    Mamy nastepujaca sytuacje. Rada Miasta wydaje przepis mowiacy, ze
    kierowca moze sprzedawac jedynie bilety jednorazowe z dodatkowa oplata.
    Regulamin przewozu MPK twierdzi ,ze kierowca ma posiadac bilety "zgodnie
    z taryfa przewozowa" czyli cennikiem. Ten regulamin i cennik jest
    wywieszony na wiekszosci przystankow w miescie. Zeby byl jasne to
    ogloszenie ze kierowca sprzedaje bilety tylko jednorazowe wisi dopiero w
    pojezdzie. I teraz powstaje pytnie czy mam prawo zadac zakupu biletu
    zgodnie z cennikiem (np 24H) oraz czy stosowny przepis mozna potraktowac
    jako swiadome wprowadzenie w blad ( koncu dodatkowe koszty oraz
    koniecznosc wykupienie dodatkowego biletu).

    leon