  • 1. Data: 2005-09-06 08:05:32
    Temat: braki formalne we wniosku
    Od: "Misiek" <n...@o...pl>

    Witam,
    Złożyłem wniosek o przywrócenie terminu do odwołania się
    od nakazu zapłaty, dostałen z sadu pismo wzywające
    do uzupełnienia braków formalnych tj kiedy nastąpiło
    uchybienie terminu odwołania czy coś podobnego cytuję z pamięci.
    Domyślam się że chodzi o dzień uprawomocnienia sie nakazu,
    wiec wybiore sie do sadu i poznam date i tu moje pytanie
    jak powinna wygladac odpowiedz czy po prostu podac ze
    termin odwolania minal dnia ..... i to wszystko czy
    moze ponownie jak we wniosku wyjasnic ze pisma z wyrokiem
    nie odebralem (poszlo na nieprawidlowy adres) i dowiedzialem sie
    ze jest nakaz jak juz byl uprawomocniony bo taka informacje dostalem
    w sekretariacie sadu.
    Czy mozna odpowiedziec "wlasnymi słowami" czy
    lepiej jezli to bedzie "jezyk prawniczy" :-)

    Pozdrawiam
    Mariusz

  • 2. Data: 2005-09-06 16:14:34
    Temat: Re: braki formalne we wniosku
    Od: kam <#k...@w...pl#>

    Misiek napisał(a):
> [...]
    > nie odebralem (poszlo na nieprawidlowy adres) i dowiedzialem sie
    > ze jest nakaz jak juz byl uprawomocniony bo taka informacje dostalem

    co masz na myśli pisząc 'nieprawidłowy" adres?
    sąd na pewno nie pyta kiedy minął termin, bo to wie :)

    KG

  • 3. Data: 2005-09-06 17:12:17
    Od: "Misiek" <n...@o...pl>

    > co masz na myśli pisząc 'nieprawidłowy" adres?
    > sąd na pewno nie pyta kiedy minął termin, bo to wie :)

    Cytuję "Sąd zobowiązuje pozwanego do uzupełnienia braków formalnych
    jego wniosku o przywrócenie terminu do wniesienia sprzeciwu
    poprzez sprecyzowanie w jakiej dacie ustała przyczyna uchybienia terminu "
    juz wiem ze chodzi o date kiedy dowiedzialem sie o tym ze istnije nakaz
    uprawomocniony i od tego dnia mialem 7 dni na wniosek o przywrocenie terminu.
    Co do adresu to w pozwie nieprecyzyjnie podano moj adres i listonosz nie
    umiescil informacji ze ja tam nie mieszkam a jedynie ze jestem nieobecny
    co skutkowalo doreczeniem i minal 14 dniowy termin odwolania :-(

    pozdrawiam
    Mariusz