  • 11. Data: 2003-11-23 19:42:47
    Temat: Re: art 86 kw - prowadzenie pojazdu w stanie po użyciu alkoholu
    Od: kam <X...@X...onet.plX>

    sqrczak wrote:
    > a dlaczego nie to ??
    >
    > Art. 174. § 1. Kto sprowadza bezpośrednie niebezpieczeństwo
    > katastrofy w ruchu lądowym, wodnym lub powietrznym, podlega
    > karze pozbawienia wolności od 6 miesięcy do lat 8.

    Spróbuj zdefiniować katastrofę (w odróżnieniu od wypadku) to pewnie
    poznasz odpowiedź.

    KG

  • 12. Data: 2003-11-23 19:44:32
    Od: kam <X...@X...onet.plX>

    sQrczaK wrote:
    > Minął rok , dostałem wezwanie na sprawę w sądzie grodzkim.
    > Ponieważ postanowiłem iż będę oskarżycielem posiłkowym , mam
    > pytanie.

    A zgłosiłeś w terminie taką chęć?

    KG

  • 13. Data: 2003-11-24 15:40:28
    Od: "sQrczaK" <j...@w...-STOPSPAM-pl>

    Użytkownik "Leszek" <l...@p...fm> napisał w
    wiadomości

    > Bo policja prawdopodobnie rozłączyła sprawę kolizji od jazdy
    "po
    > pijaku". Jeśli miał ponad 0,5 to sprawę miał lub bedzie miał za
    > przestępstwo z art.178a KK.
    > A za kolizję czyli z art.86 K.W osobno.

    rajt
    rozłączyła ...
    i zastanawia mnie czemu nie zostałem wezwany na świadka w sprawie
    ;(

  • 14. Data: 2003-11-24 15:55:20
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    Użytkownik "sQrczaK" <j...@w...-STOPSPAM-pl> napisał w wiadomości

    > i zastanawia mnie czemu nie zostałem wezwany na świadka w sprawie
    > ;(

    Bo się przyznał, ukoił i poprosił o łagodny wyrok.

    Pozdr
    Leszek

  • 15. Data: 2003-11-24 16:48:55
    Od: "sQrczaK" <j...@w...-STOPSPAM-pl>

    > Użytkownik "sQrczaK" <j...@w...-STOPSPAM-pl> napisał w wiadomości

    > Bo się przyznał, ukoił i poprosił o łagodny wyrok.

    sprawa będzie 19 XII i z tego co mówił dzisiaj adwokat będą
    zaprzeczac temu że oskarżony prowadził pod wpływem
    :(((

    mam iść i na siłe prosić o przesłuchanie ???
    nie mam czasu na to , żeby jechać z Olsztyna do wawki i szukać
    prokuratora

  • 16. Data: 2003-11-24 16:55:42
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

> [...]
    > :(((
    >
    > mam iść i na siłe prosić o przesłuchanie ???
    > nie mam czasu na to , żeby jechać z Olsztyna do wawki i szukać

    Jak na pierwszej rozprawie będzie kręcił to na drugą świadkowie dostaną
    wezwanie.

    Pozdr
    Leszek

  • 17. Data: 2003-11-24 17:39:19
    Od: "sQrczaK" <j...@w...-STOPSPAM-pl>

    > Jak na pierwszej rozprawie będzie kręcił to na drugą świadkowie
    > dostaną wezwanie.

    a jeżeli dla sądu zeznania śwadków złozone na policji iż koleś
    *wyglądał* jak pijany, zataczał sie, ale po wyjściu z samochodu
    miał na tyle świadomości żeby wyciągnąć gaśnicę psiknąć na silnik
    i dopiero wtedy uciec, będą wskazywac na to , że był tylko w
    szoku ??

  • 18. Data: 2003-11-24 17:43:34
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

> [...]
    > miał na tyle świadomości żeby wyciągnąć gaśnicę psiknąć na silnik
    > i dopiero wtedy uciec, będą wskazywac na to , że był tylko w

    To jest pytanie retoryczne??
    Nie ja będę sądził.Sąd zrobi to co uzna za słuszne
    lub.....dochodowe(niestety).

    Pozdr
    Leszek

  • 19. Data: 2003-11-24 18:39:42
    Od: "sQrczaK" <j...@w...-STOPSPAM-pl>

    > To jest pytanie retoryczne??
    > Nie ja będę sądził.Sąd zrobi to co uzna za słuszne
    > lub.....dochodowe(niestety).

    nie do końca retoryczne
    czy jako poszkodowany w kolizji mam prawo domagac sie
    przesluchania mnie ???
    ( wydaje mi się to wątpliwe bo będzie mial sprawę za prowadzenie
    w stanie nietrzezwym, a nie spowodowanie kolizji )

  • 20. Data: 2003-11-24 18:56:37
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    > nie do końca retoryczne
    > czy jako poszkodowany w kolizji mam prawo domagac sie
    > przesluchania mnie ???

    Nie.

    Pozdr
    Leszek