  • 11. Data: 2004-11-05 17:07:41
    Temat: Re: art 178a par. 1
    Od: kam <X#k...@w...pl#X>

    p...@n...pl wrote:

    > w takim razie mam jeszcze jedno pytanie: jesli poddaje sie dobrowolnie karze...
    > 1000 zl grzywna, 100 dzieci, i rok prawko.. prokurator sie zgadza i sad na
    > posiedzeniu niejawnym zatwierdza. jak jest moj status w tym przypadku, czy
    > jestem przestepca? i czy moze to miec wplyw na moja prace?

    Jeśli chodzi o to czy jesteś karany, to tak, jesteś. Taki status
    będziesz mieć przez najbliższe 5 lat. Po 3 latach możesz złożyć wniosek
    o zatarcie skazania (art.107 kk)
    A jaki ma wpływ na pracę... to już zależy gdzie pracujesz...

    KG

  • 12. Data: 2004-11-06 07:12:21
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    Użytkownik <p...@n...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > posiedzeniu niejawnym zatwierdza. jak jest moj status w tym przypadku, czy
    > jestem przestepca? i czy moze to miec wplyw na moja prace?

    Nawet dzieci z podstawówki znają hasło: "Wypiłeś i jechałeś? Jesteś
    przestępcą!"

  • 13. Data: 2004-11-06 07:29:17
    Od: "Zbigniew Jablonski" <z...@w...pl>

    Użytkownik "Pawel Kozik" <p...@n...pl> napisał w wiadomości

    > mialem ponad 2 promile..

    I ludzisz sie , ze sad nie orzeknie zakazu ?
    Nie masz najmniejszych szans

    >i poddaje sie dobrowolnie karze.. 1000 grzywny, 100 na
    > dzieci, koszty sadowe i rok prawko.

    2 promile...........nie wiem czy sad pojdzie na taki uklad....

    >i teraz pytanie, czy moge sie starac o
    > skrocenie tego okresu /tak - to na jakiej podstawie/, albo czy moge sie
    poddac
    > dobrowolnie karze bez zatrzymywania prawa jazdy.

    prawko stracisz i bedziesz mial duze szczescie jesli tylko na rok.
    Na warunkowe umorzenie bym nie liczyl i ...to jeszcze bez zakazu........
    Jak trafisz na nawiedzonego sedziego to ci na 5 lat zabierze :)
    Pozdr

  • 14. Data: 2004-11-06 09:00:49
    Od: piotrs<p...@o...pl>

    Jesteś przestępcą, w jakimkolwiek wniosku i formularzu, nie spróbuj
    podać "niekarany", bo jeszcze gorsze skutki być mogą

    -> http://usenet.pomocprawna.info

  • 15. Data: 2004-11-06 10:08:00
    Od: "Pawel Kozik" <p...@n...pl>

> [...]
    > Na warunkowe umorzenie bym nie liczyl i ...to jeszcze bez zakazu........
    > Jak trafisz na nawiedzonego sedziego to ci na 5 lat zabierze :)

    poddaje sie dobrowolnie karze i z prokuratorem ustalilem warunki: 1000 zl
    grzywny, 100 na dzieci, i rok prawko... w związku z okolicznosciami lagodzacymi
    tylko rok.. np. praca w sadzie, studia, nieposzlakowna opinia etc.
    ale standardowo daja 2 lata.
    teraz bedzie problem... jesli bede jezdzil to podpadam pod 244 K.k. ... i w zw.
    z tym pytanie: czy jest możliwość, ażeby sądo odstąpił od wymierzenia kary w
    przypadku gdy policja zlapie mnie prowadzacego pojazd mechaniczny.
    dzieki. pozdr.

  • 16. Data: 2004-11-06 10:18:19
    Od: "Johnson" <j...@a...pl.nospam>

    użytkownik Pawel Kozik napisał(a) w wiadomości

> [...]
    > lagodzacymi tylko rok.. np. praca w sadzie, studia, nieposzlakowna opinia etc.

    To dla sadowników jest ulga :)?
    A poważnie to ja na miejscu sądu bym się nie zgodził. A praca w sądzie to raczej
    w takiej sytuacji okoliczność obciążająca -> większa świadomość prawna. Niech to
    tylko wywęszy jakaś uwaga z tvn.

> [...]
    > kary w przypadku gdy policja zlapie mnie prowadzacego pojazd mechaniczny.

    Nie pij człowieku i stosuj się do kary, bo wygląda na to że mimo zakazu
    zamierzasz jeździć.

    --
    JOHNSON :)

  • 17. Data: 2004-11-06 10:43:52
    Od: "Rodrig Falkenstein" <r...@g...pl>

    Dnia Sat, 6 Nov 2004 11:18:19 +0100, Johnson <j...@a...pl.nospam>
    napisał:

    > użytkownik Pawel Kozik napisał(a) w wiadomości

    [ciach]

    > Nie pij człowieku i stosuj się do kary, bo wygląda na to że mimo zakazu
    > zamierzasz jeździć.

    Wygląda na to, że pyta o to, czy jak złamie zakaz to sąd może odstąpić od
    ukarania go... Jak to szło? "kto grzeszy w nadziei miłosierdzia Bożego"

    --
    Falkenstein
    Gdzie znaleźć sprawiedliwość? W encyklopedii pod "S"!

  • 18. Data: 2004-11-06 14:22:24
    Od: "Zbigniew Jablonski" <z...@w...pl>

> [...]
    > z tym pytanie: czy jest możliwość, ażeby sądo odstąpił od wymierzenia kary
    > przypadku gdy policja zlapie mnie prowadzacego pojazd mechaniczny.

    watpie. Popelniasz nowe przestepstwo i to
    z pelna prenedytacja. Masz kolejna kare
    w zawiasach na bank.
    Pozdr

  • 19. Data: 2004-11-06 15:43:31
    Od: piotrs<p...@o...pl>

    Nie możesz liczyć na żadną pobłażliwość sądu.
    Jak masz zakaz jazdy, nieprzypadkowo,
    to NIE jeździj.

    -> http://usenet.pomocprawna.info

  • 20. Data: 2004-11-07 11:12:49
    Od: "Pawel Kozik" <p...@n...pl>

    > Użytkownik "Pawel Kozik" <p...@n...pl> napisał w wiadomości
    > w zw.
    >
    > watpie. Popelniasz nowe przestepstwo i to
> [...]

    WItam. pytam czy pojde za kratki, czy istnieje mozliwosc wymierzenia innej kary,
    bo 244 zagrozone jest kara pozbawienia wolnosci do lat 3 i nie mam mowy o zadnyc
    innych mozliwosciach - np. grzywna, zatem czy 100% nabede nowych umiejetnosci i
    zazanajomie sie z kolegami z ZK?
    dzieki. pozdr.