  • 1. Data: 2018-10-12 17:31:07
    Temat: amnestia w wiezieniu
    Od: kacepr <c...@g...com>

    słyszałem że mają wypuszczac wiezniow z małymi wyrokami, prawda to ?

  • 2. Data: 2018-10-13 10:37:37
    Temat: Re: amnestia w wiezieniu
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 12 Oct 2018 17:31:07 +0200, kacepr napisał(a):
    > słyszałem że mają wypuszczac wiezniow z małymi wyrokami, prawda to ?

    Przed wyborami, po wyborach ?

    A moze sprytne zagranie - zwolnic w sobote, w wiezieniu nie zaglosuja,
    a u siebie ... moze nie zdazą.
    PiS w wiezieniach nie cieszyl sie poparciem :-)

    No chyba, ze Prezydent planuje na stulecie niepodleglosci..

    J.

  • 3. Data: 2018-10-13 13:01:07
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2018-10-13 o 10:37, J.F. pisze:

> [...]
    > a u siebie ... moze nie zdazą.
    > PiS w wiezieniach nie cieszyl sie poparciem :-)
    >
    > No chyba, ze Prezydent planuje na stulecie niepodleglosci..

    Informacja o tych planach na stulecie była już w maju tego roku.

    Pozdrawiam

  • 4. Data: 2018-10-15 10:49:43
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Fri, 12 Oct 2018 17:31:07 +0200, kacepr napisał(a):

    > słyszałem że mają wypuszczac wiezniow z małymi wyrokami, prawda to ?

    To mecenas Dubieniecki już dostał wyrok?

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    "Na razie stoimy na stanowisku, że mamy rację"
    Jacek Czaputowicz

  • 5. Data: 2018-10-16 08:27:39
    Od: Miroo <b...@b...brak.i.juz>

    W dniu 2018-10-12 o 17:31, kacepr pisze:
    > słyszałem że mają wypuszczac wiezniow z małymi wyrokami, prawda to ?

    Może trzeba zwolnić kryminalnych, żeby zrobić miejsce na politycznych?