  • 1. Data: 2005-02-03 12:50:05
    Temat: adwokat z urzedu
    Od: "cloudlet" <c...@w...pl>

    Od poltora roku walcze w sadzie o rozwod i przyznaie prawa do opieki nad 11
    letnia corka. W separacji bylam z mezem 9 lat. Maz alkoholik hce koniecznie
    dostac prawo do opieki nad dzieckiem, bo on pracuje ( od niedawna , zreszta
    co skrzetnie ukrywal zeby nie placic alimentow) a ja jestem bezrobotna. To ja
    wnioslam pozew o rozwod, ale tez prosilam sad o zniesienie kosztow sadowych i
    dostalam je. Nie mam adwokata bo mnie nie stac, maz ma i ja w sadzie jestem
    zrownywana z ziemia i przes sedzinei przez adwokata meza. Czy jest jakas
    szanasa zebym otrzymala adwokata z urzedu? jesli tak jak moze sie o to
    starac? Prosze pomozcie.
    archiwum i przeszukiwanie newsów
    http://www.polnews.pl

  • 2. Data: 2005-02-03 13:08:53
    Temat: Re: adwokat z urzedu
    Od: Jacek Krzyzanowski <j...@p...pl>

    cloudlet <c...@w...pl> napisali:
    > zrownywana z ziemia i przes sedzinei przez adwokata meza. Czy jest jakas
    > szanasa zebym otrzymala adwokata z urzedu? jesli tak jak moze sie o to
    > starac? Prosze pomozcie.

    Mozna. Byla zona mojego kumpla dostala.
    Musisz zlozyc wniosek w sadzie i uzasadnic - nie masz kasy, a poza tym
    mezulo z papuga wykorzystuje twoja nieznajomosc prawa.

    . KRZYZAK jacek.krzyzanowski maupa pkpik.pl .
    . Skierniewice .
    ............................................... ICQ 141058219 .

  • 3. Data: 2005-02-03 17:54:46
    Od: "sandra" <n...@n...e-wro.pl>

    Użytkownik "cloudlet" <c...@w...pl> napisał w wiadomości
    To ja
    > wnioslam pozew o rozwod, ale tez prosilam sad o zniesienie kosztow
    sadowych i
    > dostalam je.

    mam rozumiec , ze zwolniono Cie od kosztow ? jesli nie to powinnas zazalic
    sie na postanowienie
    co do adwokata z urzedu mozesz skladac wniosek o jego ustanowienie wraz z
    uzasadnieniem , w uzasadnieniu powinnas napisac dlaczego o niego
    wnioskujesz i zlozyc do sygn.akt w 2 egz. , trzeci na potwierdzenie , ze
    zlozylas

    Sandra