  • 1. Data: 2006-06-30 08:13:32
    Temat: Zwrot różnicy Vat za materiały budowlane (do dziś ?)
    Od: "usenet" <u...@d...pl>

    Zwrot różnicy Vat za materiały budowlane (do dziś ?)

    O co z tym chodzi ? Jest do tego jakiś druk ?

  • 2. Data: 2006-06-30 10:41:52
    Od: "Krzysztof" <o...@w...pl>

    NTG -> pl.soc.prawo.podatki

    Krzysztof

  • 3. Data: 2006-07-06 08:33:07
    Od: "dekretowiec" <p...@a...pl>

    Ja juz złożyłem wniosek i sie zorienowalem co i jak.
    Do 30.06.2006 było dla tych ktorzy zakączyli inwestycje przed 01.06.2006.
    Inni maja skladac wnioski do 6mcy po zakączeniu inwestycji
    Wnioki przygotowne przez US to VZM, ale równie dobrze mozna na kartce z tym
    że muszą zawierać wszystki wymagane informacje, które są na VZM.

    Pozdrawiam.
    Warto tez znac materiały które można odliczyc.
    Sa w specjalnym załączniku.
    puzioa mlp autorgaf . pl

  • 4. Data: 2006-07-07 06:56:35
    Od: kam <#k...@w...pl#>

    dekretowiec napisał(a):
    > Ja juz złożyłem wniosek i sie zorienowalem co i jak.
    > Do 30.06.2006 było dla tych ktorzy zakączyli inwestycje przed 01.06.2006.
    > Inni maja skladac wnioski do 6mcy po zakączeniu inwestycji

    dlaczego do 30.06? sześć miesięcy od dnia wejścia w życie ustawy (1.01.)
    to 1.07...

    KG