  • 1. Data: 2020-09-14 13:26:06
    Temat: Zwrot kosztów podróży na rozprawę.
    Od: Kris <k...@g...com>

    Byłem wzywany jako świadek na rozprawę
    Odległosć w obie strony ok 100km
    Złożyłem wniosek o zwrot kosztów podróży wg tzw kilometrówki czyli ok 83gr*100km-
    jechałem prywatnym samochodem
    Dzisiaj dostałem pismo z sądu że przyznają mi kwotę 35zł
    Jak oni to liczą?
    Gdybym pkp jechał to bilety 36zł by wyszły

  • 2. Data: 2020-09-14 13:42:17
    Temat: Re: Zwrot kosztów podróży na rozprawę.
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Pewnie sędzia policzył z palca ile spaliłeś paliwa.
    Jest możliwość odwołania/skargi w pouczeniu?

    -----

  • 3. Data: 2020-09-14 14:10:27
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 14.09.2020 o 13:26, Kris pisze:
> [...]
    > Dzisiaj dostałem pismo z sądu że przyznają mi kwotę 35zł
    > Jak oni to liczą?
    > Gdybym pkp jechał to bilety 36zł by wyszły

    Policzyli właśnie bilet pewnie.

    --
    Robert Tomasik

  • 4. Data: 2020-09-14 14:16:54
    Od: Kris <k...@g...com>

    https://zapodaj.net/c19e8d1b3f450.jpg.html

  • 5. Data: 2020-09-14 14:17:01
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Trzeba było jeszcze o zwrot utraconych zarobków.

    -----

  • 6. Data: 2020-09-14 14:17:44
    Od: Kris <k...@g...com>

    To złotówkę powinni dopłacić

  • 7. Data: 2020-09-14 14:20:18
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 14 września 2020 14:17:04 UTC+2 użytkownik ąćęłńóśźż napisał:
    > Trzeba było jeszcze o zwrot utraconych zarobków.

    Za dużo zachodu
    " Utratę zarobku lub dochodu, o których mowa w ust. 1, oraz ich wysokość świadek
    powinien należycie wykazać."

  • 8. Data: 2020-09-14 14:20:19
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    No widzisz, czyli jesteś spuszczony przez Państwo Polskie na drzewo, bo samo
    uzasadnienie będzie Cię kosztowało 100 zł i zażalenie
    też coś tam (40 zł czy więcej?).

    -----

  • 9. Data: 2020-09-14 15:27:34
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 14.09.2020 o 14:17, Kris pisze:

    > To złotówkę powinni dopłacić

    Liczy się najtańszym środkiem, więc może jakiś inny przewoźnik jeździ
    tam za 35 złotych :-)

    --
    Robert Tomasik

  • 10. Data: 2020-09-15 09:43:12
    Od: Wiesiaczek <c...@v...pl>

> [...]
    > Dzisiaj dostałem pismo z sądu że przyznają mi kwotę 35zł
    > Jak oni to liczą?
    > Gdybym pkp jechał to bilety 36zł by wyszły

    Liczą najtańszy środek lokomocji i zwykle wychodzi autobus.

    --
    Wiesiaczek (dziś z podkarpackiej wsi)
    "Ja piję tylko przy dwóch okazjach: