  • 1. Data: 2003-09-03 06:35:15
    Temat: Zwrot kaucji mieszkaniowej
    Od: "Andrzej" <j...@W...onet.pl>

    Czy ktoś mogłby mnie poinformować, jak sądy orzekają w sprawie zwrotu kaucji
    mieszkaniowej po wykupie mieszkania komunalnego? Słyszałem, że w Krakowie
    odzyskanie zrewaloryzowanej kaucji mieszkaniowej od miasta jest możliwe po
    uzyskaniu wyroku, w którym sąd określa wysokość rewaloryzacji. Czy tak jest
    naprawdę? I na jaką wielkość rewaloryzacji można liczyć?

    pozdrawiam
    a.

  • 2. Data: 2003-09-09 06:30:35
    Temat: Re: Zwrot kaucji mieszkaniowej
    Od: "SlaWasII" <s...@w...pl>

    Użytkownik "Andrzej" <j...@W...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    jest
    > naprawdę? I na jaką wielkość rewaloryzacji można liczyć?

    Ja napisałem pismo do MZBM by wydali decyzję(!!!) o zwrocie i zwrócili mi to
    co wzięli czyli 40-krotność czynszu. Jak wpłacałem to otrzymałem decyzję
    właśnie(!!!) o wpłacie kaucji w wysokości 40-krotnego czynszu. Na razie
    milczą. Nie wiem na pewno ale mają na to chyba 2 tygodnie, które mijają w
    tym tygodniu.

    SlaWasII