  • 1. Data: 2022-04-15 12:37:18
    Temat: Zorro niech żyje! :)
    Od: Wiesiaczek <c...@v...pl>

    "Ostatecznie, w ustawie (art.16)  znalazła się poprawka zakazująca
    stosowania, używania lub propagowania symboli lub nazw wspierających
    agresję militarną Federacji Rosyjskiej na Ukrainę. Za złamanie przepisu
    ma grozić kara grzywny lub ograniczenia bądź pozbawienia wolności do
    dwóch lat."

    I baw się tu kurwa w Zorro!

    Napiszesz "Z" na ścianie i do pierdla na dwa lata.

    A w chuj z taką wolnością i demokracją!

    --
    Wiesiaczek (dziś z DC)
    "Ja piję tylko przy dwóch okazjach:

  • 2. Data: 2022-04-15 12:44:07
    Temat: Re: Zorro niech żyje! :)
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 15.04.2022 o 12:37, Wiesiaczek pisze:

    > I baw się tu kurwa w Zorro!
    >
    > Napiszesz "Z" na ścianie i do pierdla na dwa lata.
    >
    > A w chuj z taką wolnością i demokracją!

    Jedź do siebie na białoruś i baw się do woli.

    BTW - jarek się wkurwił bo mu zetke na bramie od nowogrodzkiej
    namalowali - poważenie;)

    --
    Shrek

    ***** *** i konfederację.

  • 3. Data: 2022-04-15 12:47:25
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Fri, 15 Apr 2022 12:37:18 +0200, Wiesiaczek napisał(a):

    > A w chuj z taką wolnością i demokracją!

    Idź się napić :)
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 4. Data: 2022-04-15 15:06:49
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    Jacek Maciejewski <j...@g...pl> pisze:

    > Idź się napić :)

    Akcyzę (na alkohol) ma takiemu państwu płacić?! ;-)-

    --
    A. Filip

  • 5. Data: 2022-04-15 15:52:26
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    piątek, 15 kwietnia 2022 o 15:06:52 UTC+2 A. Filip napisał(a):

    > Akcyzę (na alkohol) ma takiemu państwu płacić?! ;-)-

    Przecież widać, że chleje tylko ruskie mózgojeby.

    Na koloniach na Słiwacji chłopaki kupili borowiczkę, dobrze, że kierowniczka ich
    złapała i kazała wylać do kibla, używając właśnie tego określenia.
    Cóż, za młodzi byliśmy wtedy na Szwejka - choć już dużo wcześniej na wakacjach u
    babci znalazłem to w szafie z książkami, to dopiero pi*oko w okolicy tych wydarzeń
    przeczytałem, co było jednym z najważniejszych doświadczeń literackich w życiu.

  • 6. Data: 2022-04-19 14:46:49
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Fri, 15 Apr 2022 12:44:07 +0200, Shrek wrote:

    > Jedź do siebie na białoruś i baw się do woli.
    >
    > BTW - jarek się wkurwił bo mu zetke na bramie od nowogrodzkiej
    > namalowali - poważenie;)

    To tam w spolce Srebrna ?

    Ale teraz co - musi zmazac, czy sam propaguje?

    J.

  • 7. Data: 2022-04-19 16:46:39
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 19.04.2022 o 14:46, J.F pisze:

    > To tam w spolce Srebrna ?

    No. Na nowogrodzkiej. Nie wiem gdzie srebrna ma siedzibę, ale własnie na
    nowogrodzkiej się uwłszczyli po komuszym ruchu.

    > Ale teraz co - musi zmazac, czy sam propaguje?

    Obstawiam, że kulsony sprzątały. Źle warowały to za karę zlizywały.

    --
    Shrek

    ***** *** i konfederację.

  • 8. Data: 2022-04-19 17:44:51
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 19 Apr 2022 16:46:39 +0200, Shrek wrote:

    > No. Na nowogrodzkiej. Nie wiem gdzie srebrna ma siedzibę, ale własnie na
    > nowogrodzkiej się uwłszczyli po komuszym ruchu.

    Oficjalnie al. Jerozolimskie 125-127, chyba, ze chodzi o działke
    Srebrna 16.

    Chyba, ze chodzi o siedzibe PiS, nowogrodzka 84/86.

    > Obstawiam, że kulsony sprzątały. Źle warowały to za karę zlizywały.

    Ale przy sp. z o.o. to chyba nie musialy warowac.

    Za to przy gmachu Partii ... powinni :-)

    J.

  • 9. Data: 2022-04-19 18:20:08
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 19.04.2022 o 17:44, J.F pisze:

    > Chyba, ze chodzi o siedzibe PiS, nowogrodzka 84/86.

    To wymalowali właśnie tam. Dawna siedziba eksperssu wieczornego czy
    jakoś tak.

    > Ale przy sp. z o.o. to chyba nie musialy warowac.
    >
    > Za to przy gmachu Partii ... powinni :-)

    A czemu powinni?

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!