  • 1. Data: 2002-01-07 12:27:52
    Temat: Zmiana zakresu dzialalnosci w UM a US
    Od: Zbila <z...@N...onet.pl>

    Jeśli dokonam zmiany w ewidencji działalności w UM -jaki mam czas na
    dokonanie uaktualnienia w urzędzie statystycznym i urzędzie skarbowym?
    Jakie mogę ponieść konsekwencje w przypadku przekroczenia terminu? I
    jeśli przekoczę go to jak to naprawić?

    Krzysiek
    Przy wysyłaniu na priv proszę wykasować NOSPAM
    z adresu

  • 2. Data: 2002-01-07 17:28:24
    Temat: Re: Zmiana zakresu dzialalnosci w UM a US
    Od: <m...@p...onet.pl>

> [...]
    > jeśli przekoczę go to jak to naprawić?
    >
    >W Urządzie statystycznym nie ma żadnych konsekwencji w związku z
    niedotrzymaniem terminów. Nie ekzekwują zapisów ustawy - taka praktyka i ...
    rozsądnie! Przechodziłam ostatnio tę procedurę i mogę potwierdzić.