  • 41. Data: 2005-08-18 21:57:30
    Temat: Re: Zgubienie dowodu osobistego.
    Od: " " <j...@g...pl>

    > Re: Zgubienie dowodu osobistego. Robert Tomasik , 17-08-2005, 13:44:40 +
    odpowiedz na ten list

    >Żaden argument, bo po pierwsze policjant sprawdza dokumenty drogą
    radiową, a po drugie ma dostęp do bazy danych do której zgłoszenia
    wpisuje Biuro Ewidencji Ludności.

    Bzdura. Policja oczywiscie NIE MA dostepu do tej bazy danych. Musi zwracac się
    o udostepnienie informacji kazdorazowo odrebnym wnioskiem.
    Natomiast dowod osobisty, ktorego utrate zgloszono na Policje, ma w swoich
    bazach danych.

  • 42. Data: 2005-08-21 23:20:21
    Od: "Xena" <t...@l...com.pl>

    In news:de2nli$psn$1@inews.gazeta.pl,
    Robert Tomasik <r...@g...pl> napisał/a:
    > Użytkownik "Xena" <t...@l...com.pl> napisał w
    > wiadomości news:de1s9j$7ft$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > A jakimże dowodem jest takie zgłoszenie? Co za sztuka iść na Policję,
    > zawiadomić ich o tym że zgubiłem albo mi ukradli nawet dowód, a
    > następnie iść na miasto i na podstawie tego dokumentu nazaciągać
    > kredytów. Numer znany od dawna i z tego powodu nikt takiego
    > powiadomienia za dowód nie uważa, tylko za każdym razem się sprawdza,
    > czy to jest podpis tej osoby, czy nie.

    No dobra, niech będzie, że mnie przekonaliście. chociaż na policje i tak bym
    poszła dla świętego spokoju, kiedyś - później, jak np. znajda jakieś zwłoki
    z moim dowodem i przyjda xawiadomic moją rodzinę. Wiem, drastyczne, ale
    tylko to do głowy mi przyszło chwilowo.

    Pozdrawiam
    Tatiana
    --
    Czas wzmaga przyjaźń, lecz osłabia miłość
    /La Bruyere/

  • 43. Data: 2005-08-21 23:20:50
    Od: "Xena" <t...@l...com.pl>

    In news:de308a$s$1@inews.gazeta.pl,
    Użytkownik <j...@g...pl> napisał/a:

> [...]
    > zwracac się o udostepnienie informacji kazdorazowo odrebnym wnioskiem.
    > Natomiast dowod osobisty, ktorego utrate zgloszono na Policje, ma w

    No to jednak zgłaszać na policję???

    Pozdrawiam
    Tatiana
    --
    Szlachetność lub podłość człowieka oceniamy nie tylko wedle jego czynów,
    lecz także wedle jego intencji

  • 44. Data: 2005-08-21 23:29:31
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Xena" <t...@l...com.pl> napisał w
    wiadomości news:deb296$j67$2@nemesis.news.tpi.pl...

> [...]
    zwłoki
    > z moim dowodem i przyjdą xawiadomic moją rodzinę. Wiem, drastyczne,

    Jeśli kiedyś znajdą zwłoki z Twoim dowodem osobistym, to ostatnim
    miejscem, gdzie będą szukać informacji na temat owego dowodu
    osobistego będzie zapomniany brulion z odręcznymi zapiskami o
    upierających się osobach, które zgubiły dowód osobisty. Już pierwsze
    sprawdzenie w odpowiedniej bazie danych pozwoli na ustalenie, że
    tamten dowód został anulowany, a Ty obecnie masz inny.

    I tak przyszli by zresztą do Ciebie doi domu z prośbą, byś denata
    obejrzała osobiście i upewniła się, że go nie znasz. Chyba, ze w inny
    sposób ustali się jego tożsamość wcześniej. Ale przesłuchanie w
    charakterze świadka masz pewne.

  • 45. Data: 2005-08-22 20:18:13
    Od: "Xena" <t...@l...com.pl>

    In news:deb2pf$kcp$1@nemesis.news.tpi.pl,
> [...]
    > sprawdzenie w odpowiedniej bazie danych pozwoli na ustalenie, że
    > tamten dowód został anulowany, a Ty obecnie masz inny.

    Słyszałam o przypadkach, że było jednak tak jak ja pisałam.

    > I tak przyszli by zresztą do Ciebie doi domu z prośbą, byś denata
    > obejrzała osobiście i upewniła się, że go nie znasz.

    A dlaczego miałabym znac denata?

    > Chyba, ze w inny
    > sposób ustali się jego tożsamość wcześniej. Ale przesłuchanie w
    > charakterze świadka masz pewne.

    W charakterze świadka, że zyję?

    Tatiana
    --
    Mężczyznę można "wykastrować" jednym zdaniem: Wolę, abyś był moim
    przyjacielem niż kochankiem.

  • 46. Data: 2005-08-22 21:53:47
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Xena" <t...@l...com.pl> napisał w
    wiadomości news:dedc7b$nav$1@atlantis.news.tpi.pl...

    > Słyszałam o przypadkach, że było jednak tak jak ja pisałam.

    Ja też. Jest to głownie spowodowane tym, że jak zgłosisz zagubienie
    dowodu, to nie wiadomo, czy zaginał, czy może chcesz zrobić przewałkę
    kredytową.

    > A dlaczego miałabym znac denata?

    W końcu chodzi z Twoim dowodem. Jeśli nawet nie za Twoją zgodą, to
    chyba jest bardziej prawdopodobne, że go znasz, niż że zna go jakaś
    zupełnie postronna osoba.

    > W charakterze świadka, że żyję?

    Nie na okoliczność utraty dokumentu. Kiedy, w jaki sposób itd. Bo to
    będą nagle okoliczności istotne dla sprawy wyjaśnienia skąd ten
    dokument wziął się w rękach innej osoby.

  • 47. Data: 2007-02-20 09:27:56
    Od: kp<d...@y...co.uk>

    zgubilam dowod osobisty nawet niewiem kiedy prawdopodobnie niedawno (ok
    3tygodnie)w Anglii.czy bede miec problemy jesli znajdzie go nieodpowiednia osoba?

    -> http://usenet.pomocprawna.info

  • 49. Data: 2007-02-20 10:19:57
    Od: monika grzyb<A...@H...COM>

    > Może mi ktoś powiedzieć gdzie mam to zgłosić? (Tam gdzie wydano mi dowód?)
    Czy

  • 48. Data: 2007-02-20 10:19:57
    Od: monika grzyb<A...@H...COM>

  • 50. Data: 2007-02-21 08:13:08
    Od: "Rentier" <r...@i...pl>

    Walisz do najbliższego konsulatu i załatwiasz tzw. paszport blankietowy.
    Przygotuj się na koszty :-(
    Zwykle tak było....
    R.