  • 1. Data: 2009-11-08 21:52:23
    Temat: Zerwanie umowy - Orange
    Od: SP1 QXL <s...@s...pl>

    Zacznę ab ovo, czyli Orange zlikwidowało 2 BTSy w dzielnicy gdzie
    mieszczą sie 2 punkty sprzedaży pewnej małej firmy. Firma ma 2 telefony
    abonamentowe właśnie w Orange. Niestety, aby będąc w jednym z 2 punktów
    firmowych porozmawiać, należy opuścić budynek i wejść na pobliskie
    wzniesienie terenu, wówczas uzyskuje się połączenie z BTSem lezącym
    20-30km dalej, za Zalewem. Połączenie jest "po byku" czyli ścierwi, nie
    da się normalnie porozmawiać. Oczywiście, reklamacja zgłoszona,
    odpowiedź: musieliśmy usunąć te BTSy, bo wypowiedziano nam umowy, nie
    wiemy, kiedy i gdzie zainstalujemy nowe (oficjalna odpowiedź).

    Pytanie: czy jest szansa, i jeśli tak to na jakiej podstawie, aby zerwać
    umowę z tym operatorem? Umowa na czas określony, ale bez brania
    telefonów, same dodatki minutowe do abonamentu za przedłużenie bez
    aparatów.

    PS. Dla dociekliwych, firma znajduje się w dzielnicy Stołczyn w
    Szczecinie, zaś BTS do którego telefony sie logują informuje że znajduje
    się w Goleniowie :(

  • 2. Data: 2009-11-08 22:39:34
    Temat: Re: Zerwanie umowy - Orange
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Sun, 08 Nov 2009 22:52:23 +0100, SP1 QXL napisał(a):

> [...]
    > umowę z tym operatorem? Umowa na czas określony, ale bez brania
    > telefonów, same dodatki minutowe do abonamentu za przedłużenie bez

    Znany mi podobny przypadek (Era w Radomsku) skończył się wypowiedzeniem
    umowy i przeniesieniem numerów do Orange; PTC się odgrażała, że ściągnie
    sobie kary umowne, ale nie odważyli się.

    Ale rozumiem, że u Ciebie to są punkty sprzedaży, ale adres owej firmy
    nie jest taki, jak tych punktów? Bo w tym Radomsku to było tak, że adres
    abonenta był identyczny jak "pole" tego BTS.

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    Lege Artis ==> http://olgierd.bblog.pl

  • 3. Data: 2009-11-16 00:11:53
    Od: SP1 QXL <s...@s...pl>

    > Ale rozumiem, że u Ciebie to są punkty sprzedaży, ale adres owej firmy
    > nie jest taki, jak tych punktów? Bo w tym Radomsku to było tak, że adres
    > abonenta był identyczny jak "pole" tego BTS.

    Oba punkty są wpisane jako miejsce prowadzenia dz. gosp.

    Na jeden z nich są napisane umowy na 2 abonamenty.

  • 4. Data: 2009-11-16 08:03:09
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Mon, 16 Nov 2009 01:11:53 +0100, SP1 QXL napisał(a):

    > Oba punkty są wpisane jako miejsce prowadzenia dz. gosp.
    >
    > Na jeden z nich są napisane umowy na 2 abonamenty.

    No to nie ukrywam, że chyba bym powalczył.

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd