  • 1. Data: 2004-08-31 14:40:09
    Temat: Zażalenie na nadanie klauzuli
    Od: "Polikarp_1973" <s...@p...onet.pl>

    Czy jeśli sąd w wyroku nie nadał mi klauzuli natychmiastowej wykonalności na
    wszystkie roszczenie, których dochodziłem, to mogę żalić sie tylko na same
    rozstrzygnięcia dot. klauzuli czy musze apelować co do wyroku?

  • 2. Data: 2004-08-31 16:49:52
    Temat: Re: Zażalenie na nadanie klauzuli
    Od: "Johnson" <j...@a...pl.nospam>

    użytkownik Polikarp_1973 napisał(a) w wiadomości
    > Czy jeśli sąd w wyroku nie nadał mi klauzuli natychmiastowej wykonalności na
    > wszystkie roszczenie, których dochodziłem, to mogę żalić sie tylko na same
    > rozstrzygnięcia dot. klauzuli czy musze apelować co do wyroku?

    Możliwe jest ograniczenie się do zażalenia na klauzule wykonalności. Ale bez
    apelacji wyrok uprawomocni się wczęsniej niż rozpoznanie zażąelnia.
    W przypadku apelacji przeciwnej strony, zażalenie zostanie rozpoznane zapewne
    razem z tą apelację, a więc nie będzie miało wpływu na termin wykonalności
    wyroku.
    Tak więc jeśli jesteś zadowolony z mertorycznego rostrzygniecia, to skarżenie
    samej kaluzuli jest bezsensowne.

    --
    JOHNSON :)